KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Martin Borovka je novým generálním ředitelem SSŽ

Martin Borovka je novým generálním ředitelem SSŽ

Publikováno: 4.1.2007, Aktualizováno: 25.11.2008 21:20
Rubrika: Aktuality
Novým generálním ředitelem společnosti Stavby silnic a železnic (SSŽ), třetí největší stavební firmy v ČR, se stal Martin Borovka (32), dosavadní výkonný ředitel společnosti. Podle informací ČTK nahradil Bořivoje Kačenu, který působil v této funkci 18 let a nadále zůstává předsedou představenstva SSŽ. Jeho odpovědností bude strategické řízení, rozvoj vlastní akciové společnosti i celé skupiny a také její další expanze.
Martin Borovka vystudoval prestižní vysokou školu INSA v Lyonu se specializací konstrukce a dopravní stavby. V SSŽ pracuje od roku 1998 a postupně prošel několika pozicemi od stavbyvedoucího až po výkonného ředitele.
Stavby silnic a železnic vznikly v roce 1952 a zahájily činnost v oblasti dopravně-inženýrského stavitelství. V roce 1992 byla firma privatizována a od října roku 2001 se majoritním akcionářem SSŽ stala francouzská silničářská firma Eurovia ze skupiny Vinci. V roce 2005 dosáhly tržby za skupinu SSŽ téměř 19 miliard korun.
Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Spustili jsme novou podobu webových stránek! (61x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (49x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Dálnicemi se mají stát železniční koridory (38x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice