KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Liebherr na veletrhu Bauma 2010

Liebherr na veletrhu Bauma 2010

Publikováno: 22.4.2010
Rubrika: Zajímavosti

Ve dnech 19.–25. dubna se v Mnichově koná veletrh Bauma. Liebherr se již tradičně této významné akce účastní a bude zde prezentovat více než 60 strojů jako průřez ze svého širokého výrobního programu, letos však ve zcela novém pojetí výstavní expozice.

Návštěvníci se mohou těšit také na novinky, které při této příležitosti Liebherr vždy představuje. Za zmínku stojí například nový stroj na překládku dřeva nebo nový kloubový dampr, další poodhalí roušku tajemství až přímo na veletrhu. Mezi vystavenými stroji naleznete jako v minulých letech silný segment kolových nakladačů, kolová i pásová rypadla ve speciálních provedeních, buldozery a nové pásové a teleskopické nakladače z dílny výrobního závodu Liebherr v rakouském Telfsu. Samozřejmě nebude chybět také rozsáhlý segment jeřábů Liebherr – od věžových, přes autojeřáby různých kategorií až po zcela nový gigantický pásový jeřáb s teleskopickým výložníkem, koncipovaný především pro stavby výškových staveb jako např. větrné elektrárny. Obrovské důlní stroje bude zastupovat pevný dampr. Výrobní program doplňuje také míchací technika a vlastní komponenty Liebherr, kam patří například motory, pohonné systémy, konstrukční prvky a řídicí elektronické systémy.

CENY BAUMA ZA INOVACI
Dvě novinky ve výrobním programu, jednak nový stroj na překládku materiálu LH 120 C a dále zcela nově vyvinutá koncepce podpůrného zdvihacího válce v kategorii komponentů, jsou horkými želízky mezi soutěžními exponáty. Oba uvedené produkty postoupily do užšího výběru tří nejlepších z nominovaných exponátů. Průmyslový stroj LH 120 C přináší nová měřítka spojení designu, praktické využitelnosti a nových technologií. K dispozici je v několika variantách – jak řešení podvozku, tak kinematiky pracovního ramene. V nabídce jsou i varianty nového hydraulického zavěšení kabiny, podle konkrétních požadavků provozu. Tento stroj poodkrývá mnohé z toho, jakým směrem se budou vyvíjet i ostatní stroje Liebherr, a to nejen designově, ale i technologicky.

Nový podpůrný zdvihací válec je další ukázkou vývoje environmentálně orientovaných technologií. Tento válec slouží jako „zásobník energie“ a jako podpora pro činnost klasických hydraulických válců. Nový podpůrný válec je naplněn stlačeným plynem a v momentě zdvihu ramene působí podpůrně v činnosti obou hydraulických válců zdvihu ramene. Při spouštění ramene dolů naopak využívá hmotnosti výložníku a prázdného pracovního nářadí k opětovnému stlačení plynu. Nová technologie je již delší dobu ve fázi testování a dlouhodobé testy vykazují významné úspory paliva.

Stánek Liebherr naleznete tradičně na volných plochách 803–807. Komponenty Liebherr mají expozici v hale A4 na stánku 111. Těšíme se na Vaši návštěvu!

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Pohled na stánek Liebherr. (foto: z podkladů společnosti LIEBHERR-STAVEBNÍ STROJE CZ s. r. o.) Dampr T 282 B. (foto: z podkladů společnosti LIEBHERR-STAVEBNÍ STROJE CZ s. r. o.)Vývoj pokračuje také v oblasti průmyslových strojů Liebherr. (foto: z podkladů společnosti LIEBHERR-STAVEBNÍ STROJE CZ s. r. o.)

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (143x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (109x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (93x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice