KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    KUHN‑BOHEMIA se spojila s Ammannem

KUHN‑BOHEMIA se spojila s Ammannem

Publikováno: 12.11.2018
Rubrika: Zajímavosti

Společnost Ammann je předním celosvětovým dodavatelem obaloven, betonárek, strojů a služeb stavebnímu průmyslu se základním zaměřením na výstavbu silnic a dopravní infrastruktury. Od letoška se výhradním dodavatelem strojů Ammann s provozní hmotností nad 5 tun a poskytovatelem jejich servisu stala v České republice společnost KUHN‑BOHEMIA. Ta působí v tuzemsku jako výhradní prodejce zejména stavebních strojů Komatsu, dále příslušenství FRD a rovněž nivelačních systémů Topcon.

Zahájením spolupráce se společností Ammann rozšířila KUHN‑BOHEMIA svoje obchodní portfolio o stroje zaměřené na výstavbu silnic a dopravní infrastrukturu. Do své nabídky zařadila jak lehké hutnicí stroje (např. vibrační hutnicí desky, příkopové válce), tak zeminové a asfaltové tandemové válce od 5 – 22 t. U asfaltových válců jsou samozřejmostí verze provedení s kloubovým rámem, nebo v provedení s řízenými běhouny doplněné o možnost volby oscilační vibrace, dělených běhounů, posypače podrceného kameniva, postranního ořezávacího/ hutnícího kolečka atd.

Všechny zeminové a asfaltové válce mohou být vybaveny inteligentními systémy hutnění Ammann Compaction Expert (zkratka ACE), které pomáhají strojníkům dosáhnout optimálních požadovaných výsledků hutnění, dokáží vytvořit protokoly o této práci a v případě potřeby také v rámci možností GPS mapování. V nabídce společnosti Ammann nechybí pneumatikové válce s proměnnou zátěží a variabilním tlakem huštění pneumatik, které se opět vracejí na stavby, aby svými ojedinělými hutnícími účinky vylepšovaly pokládky obalovaných asfaltových a cementových vrstev.

Novými produkty jsou silniční finišery určené pro pokládky asfaltových obalovaných směsí. Tato skupina strojů nabízí hned od počátku prodeje kompletní řadu prémiových finišerů, od malého kompaktního finišeru až po dálniční finišery s možností pokládky do 14 metrů. Řada finišerů začíná unikátním kolovým minifinišerem AFW150 se základní pokládkou od 250 do 1 650 mm, s plynovým ohřevem a vibrací lišty. Dalším v řadě je tzv. městský finišer řady 400, který je vhodný na menší stavby při pokládkách nových nebo opravách stávajících ploch a komunikací se základním pracovním rozsahem od 1 700 mm až po 3 100 mm s možností dovybavení pevnými nástavci pro obsažení větších šířek prací.

Modely 600 a 700 mají již základní pokládku od 2 500 mm do 5 100 mm s možností max. pracovní šířky 8 100 mm. Následující modely řady 800 a 900 již představují stroje,
které jsou určeny na velké stavby včetně výstavby dálnic. Liší se pouze výkonem motoru a velikostí násypky a svojí hmotností. K těmto finišerům může být použita i hladící lišta se základní pokládkou od 3 000 mm, která při hydraulickém roztažení a použitím nástavců umožňuje pokládku až do šíře 9 700 mm. Samozřejmostí u všech verzí je výbava nejmodernějšími systémy nivelací pro přesnou pokládku, pomocnými a praktickými výbavami jako například signalizace pro příjezd nákladních vozidel k násypce, odsávání asfaltových výparů z prostoru před hladící lištou, mechanizmus absorbující náraz nákladního vozu do tlačných rolen a řada dalších praktických detailů pro práci finišerů na stavbách.

Každý finišer má na výběr z několika variant hladící lišt, kdy zákazník může vybrat princip vyhřívání (elektricky s generátorem nebo plynem), účinek předhutnění lištou použitím vibrací nebo kombinací vibrací a pěchováním tempry nebo dokonce verzi vysokohutnící lišty, kdy materiál je pěchovaný na vstupu pod lištu a také na výstupu od lišty. Nástavce lišt mají své prvky vyhřívání a zařízení na buzení vibrací či pěchování. Předností je rychlá a snadná montáž nástavců na stavbě díky unikátním spojkám. Tuhost základní hladící lišty patří k nejlepším na trhu a to i přes svoji výhodnou nízkou stavbu. Samostatnou kapitolou je pak tzv. pevná modulární hladící lišta pro pokládky maximálních šířek s požadavkem eliminace pružnosti – a to i při maximální šíři 14 000 mm. Spolu s mnoha dalšími možnostmi výbavy činí z finišerů Ammann jedny z nejmodernějších strojů na současném trhu po celém světě, včetně Evropy, kde samozřejmě plní všechny aktuální požadované normy.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

www.komatsu.cz


Fotogalerie
KUHN‑BOHEMIA se spojila s AmmannemKUHN‑BOHEMIA se spojila s Ammannem

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (212x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (89x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (85x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice