KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Konference Asfaltové vozovky 2015

Konference Asfaltové vozovky 2015

Publikováno: 13.4.2016
Rubrika: Zajímavosti

Konference Asfaltové vozovky s mezinárodní účastí se uskutečnila ve dnech 24. a 25. 11. 2015 po patnáctiměsíční přípravě ve společenském sále a v souvisejících prostorách Kulturního domu Metropol v Českých Budějovicích. Akci pravidelně v dvouletém cyklu pořádá Sdružení pro výstavbu silnic Praha ve spolupráci s Českou silniční společností, sekcí Asfaltové vozovky. Organizačně konferenci zajišťuje PRAGOPROJEKT, a. s., oddělení publikačních a školicích činností.

Jsme rádi, že můžeme konstatovat zvýšený zájem investorských organizací, zástupců ŘSD ČR a krajských správ, z nichž se prezentovalo více než 40 účastníků. Přítomno bylo více než 10 projektantů, cca 60 výrobců materiálů a přísad, téměř 100 odborníků z laboratoří a akademické sféry, převážnou část (asi 280) pak tvořili zástupci stavebních firem.

Ze zahraničí se konference zúčastnilo 50 odborníků, převážně ze Slovenské republiky, dále z Polska, Rakouska, Německa, Litvy, Francie a ze Spojených států amerických.

Zahájení konference a úvodní odborné části programu se zúčastnili:

  • Prof. Ing. František Lehovec, CSc., předseda České silniční společnosti;
  • Ing. Jiří Hlavatý, Ph.D., ředitel úseku kontroly kvality staveb ŘSD ČR;
  • Ing. Milan Dont, Ph.D., vedoucí oddělení finančního řízení SFDI;
  • Dr. Carsten Karcher, ředitel EAPA;
  • Gerhard Eberl, vedoucí technické divize ASFINAG;
  • Ing. Petr Mondschein, Ph.D., předseda sekce Asfaltové vozovky České silniční společnosti;
  • Ing. Petr Čížek, předseda Sdružení pro výstavbu silnic Praha;
  • Ing. Petr Svoboda, jednatel Sdružení pro výstavbu silnic Praha.

V úvodním bloku byla představena publikace Pokládka hutněných asfaltových směsí, kterou zpracoval doc. Ing. Václav Hanzík, CSc., s kolektivem autorů. Revize původní publikace z roku 1986 byla realizována k 20. výročí konání první konference Asfaltové vozovky. Součástí knihy je software pro efektivní návrh hutnicí techniky. Software byl po celé trvání konference představován autory v kruhovém sále.

Po přestávce, během níž zástupci pořadatelů otevřeli doprovodnou výstavu, kde se různými formami prezentovalo celkem 41 firem, byl zahájen vlastní odborný program konference.

Firmy se prezentovaly v maximální výši. Bylo obsazeno 10 velkých a 8 malých stánků, modrý salonek, prezentace byla umístěna na 17 panelech, firmy si rovněž objednaly 17 log na ochoze v sále, prezentace probíhala rovněž na ploše před kulturním domem, účastníkům byly předány prospekty s materiály konference.

Sborník konference byl publikován na flash disku s doprovodnou tiskovou brožurou.

Prezentace všech přednášejících, fotogalerie a videozáznamy i vystoupení hostů v úvodní slavnostní části konference jsou k dispozici na www.asfaltove‑vozovky.cz

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Pohled do sálu na delegáty konferenceÚvodní vystoupení Ing. P. Svobody, jednatele SdruženíPředsednictvo konference AV 2015

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (181x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (111x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (108x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice