KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Kabely LAPP v novém vlakovém spoji LEO Express

Kabely LAPP v novém vlakovém spoji LEO Express

Publikováno: 19.9.2019
Rubrika: Zajímavosti

Společnost ČMŽO - elektronika s.r.o. použila kabely ÖLFLEX® TRAIN pro instalaci zabezpečovacího zařízení, elektronického rychloměru, zásuvek 230 V a USB v rámci projektu „BOHEMIZACE“ v motorových jednotkách LINT řady 27 a 41 výrobce ALSTOM.

Od podzimu 2019 jsou motorové jednotky LINT řady 27 a 41 společnosti LEO Express nově vybaveny zabezpečovacím zařízením VZ1 MIREL, elektronickým rychloměrem RM2 MIREL a zásuvkami 230 V s USB. Takto upravené motorové jednotky LINT budou obsluhovat krajské závazky v Pardubicích a ve Zlínském kraji.

Společnost ČMŽO - elektronika, jeden z předních českých výrobců a integrátorů elektronických zařízení do železničních vozidel, použila vlajkovou loď produktů pro kolejové technologie z portofila LAPP - kabely ÖLFLEX® TRAIN.

Jednožilový vodič ÖLFLEX® TRAIN 331 600V je použit pro získání provozních signálů z jednotky a následnou registraci do elektronického rychloměru RM2, napájení vlakového zabezpečovače VZ1 a RM2 MIREL, napájení, uzemnění a blokování měničů obvodů 230 V. Stíněný kabel ÖLFLEX® TRAIN 345C 600V je použit pro zapojení komponent vlakového zabezpečovače VZ1 MIREL.  "Hledali jsme partnera, který nejenom dodá rychle a spolehlivě vhodné kabely, ale v rámci tohoto i budoucích projektů nám pomůže optimalizovat použitá kabelová řešení. A to včetně kabelového příslušenství jako jsou vývodky, konektory či značení splňující požadované normy,“ dodává ředitel společnosti Richard Olle. Vlakový zabezpečovač je určený ke sledování bdělosti strojvedoucího, přenosu informací z traťové infrastruktury na stanoviště strojvedoucího, kontrolu maximální rychlosti s ohledem na maximální konstrukční rychlost drážního vozidla, stanovenou rychlost a přijaté informace z traťové infrastruktury.

Společnost ČMŽO - elektronika s.r.o. sídlí v Přerově, výrobní prostory jsou v Hranicích, má 90 zaměstnanců a zaměřuje se na projekci, vývoj, výrobu, integraci a instalaci řídicích a podpůrných elektronických systémů železničních vozidel. Mezi její úspěšné aplikace patří například instalace elektronického systému ovládání vozů provozovatele EUROTUNEL ve Francii, integrace systému elektronických ochran u vozidel ČD a ČD Cargo, integrace systému REGONIK do vozidel ČD, integrace systému měření elektrické energie u vozidel ČD, ČD Cargo a náhrada ovládacích displejů lokomotiv řady 184. Nejvýznamnějšími obchodními partnery jsou ČD, ČD Cargo, ČD-T, Siemens, Bombardier, AWT, PKP, Wagonbau Niesky, ZSSK, Subtera, Plasser & Theurer, Leo Express, atd.

Společnost LAPP působí na trhu již od roku 1959, kdy zakladatel Oskar Lapp jako první průmyslově vyrobil ovládací kabel ÖLFLEX®. K dnešnímu dni má skupina LAPP po celém světě již přes 4200 zaměstnanců, více než 40 poboček, 18 výrobních závodů a přes 100 obchodních zastoupení. Ve svém produktovém portfoliu má 40 000 položek od průmyslových ovládacích kabelů, přes průmyslové konektory, hadice, vývodky a řetězy až po výrobu kabelové konfekce na míru. Ta probíhá v sídle společnosti LAPP v Otrokovicích.

Od roku 2017 nabízí certifikované produkty pro drážní průmysl, opět v celé šíří od kabelů přes příslušenství až po zpracování kompletního kabelového řešení na míru. Hlavními výhodami je vlastní výroba, minimální objednací množství a skladové zásoby, které umožňují dodání již od 1 týdne, což pomáhá uživatelům snižovat zásoby a současně rychleji reagovat na měnící se požadavky.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Kabely LAPP v novém vlakovém spoji LEO ExpressKabely LAPP v novém vlakovém spoji LEO ExpressKabely LAPP v novém vlakovém spoji LEO ExpressKabely LAPP v novém vlakovém spoji LEO Express

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (180x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (119x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (113x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice