KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Hydroizolace    Jen 30 mm vysoký žlab pro odvodnění parkovišť, dílen, garáží a nástupišť

Jen 30 mm vysoký žlab pro odvodnění parkovišť, dílen, garáží a nástupišť

Publikováno: 8.3.2018
Rubrika: Hydroizolace, Zajímavosti

S výškou jen 30 mm dokáže nový kompozitní odpařovací žlab MEA PG 1500 EVO bezpečně svést úkapovou vodu z krytých parkovišť, nástupišť, dílen a garáží.  Nízká stavební výška, těsné a bezschodové napojení na podlahu umožňuje minimální zásahy do stavební konstrukce. Bezroštové provedení je tiché při pojezdu aut, takže se projektuje do podzemních stání bytových domů v různém barevném provedení.

Na nástupištích a krytých shromažďovacích plochách lze žlab využít jako bezbariérové řešení s pevnými vodícími drážkami pro pohyb osob se sníženou pohyblivostí a jako vedení pro slepce.

Žlab MEA PG 1500 EVO je řešením při komplikovaném spádování plochy do bodových vpustí. Zjednodušuje spádování litých podlah. Kompozitní materiál umožňuje vytvořit spolehlivý vodotěsný detail kontaktu žlabu s podlahou, protože je možné vnější boční drážku žlabu zalít vrchní stěrkou kontaktně až do konstrukce.

Projekční servis MEA připraví individuální návrh řešení pro každý objekt.

Více o žlabu MEA PG 1500 EVO na https://www.mea-odvodneni.cz/pg1500-evo/sortiment/181.

Video o žlabu MEA PG 1500 EVO: 

Zdroj:  YouTube.com

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
MEA PG EVO - instalace žlabu s vodotěsným detailemMEA PG EVO - výška pouze 30 mmMEA PG EVO - bezbariérové řešení žlabu

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Modernizace železniční sítě v České republiceModernizace železniční sítě v České republice (122x)
Modernizace a rozvoj železniční dopravní cesty je základní povinností SŽDC jako vlastníka dráhy. V oblasti modernizace a...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (81x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...
Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (76x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (3x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...