KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Jeden z předních výrobců stavebních strojů představil na veletrhu IBF 2008 v Brně své další novinky

Jeden z předních výrobců stavebních strojů představil na veletrhu IBF 2008 v Brně své další novinky

Publikováno: 16.5.2008, Aktualizováno: 26.9.2009 23:53
Rubrika: Zajímavosti

Již tradičně se společnost Liebherr účastnila Stavebního veletrhu IBF 2008, který se konal 22.–26. 4. v Brně. Veletrhy bývají dobrou příležitostí k prezentaci svých výrobků a novinek ve výrobním programu vystavovatelů, nejinak tomu bylo i u oficiálního zástupce pro ČR – společnosti Liebherr Stavební stroje CZ. Využili jsme příležitosti a požádali o rozhovor Valdemara Matušku, obchodního ředitele firmy.

Prezentujete ve vaší expozici nějaké novinky z výrobního programu?
Mimo průřezů výrobním programem jsme pro trh v ČR oficiálně představili několik strojů, které jsou novinkami ve výrobním programu skupiny Liebherr. Za zmínku stojí kolový nakladač L 586, nejvyšší model z řady těžkých nakladačů Liebherr. Tento exponát byl oceněn Zlatou medailí IBF, zejména díky inovaci, kterou nabízí technologie hydrostatického pohonu.

Kde byl stroj poprvé představen?
Nakladač byl oficiálně uveden na trh na veletrhu Bauma 2007 v Mnichově a nyní již nachází uplatnění i v českých podmínkách.

Zajímavým exponátem byl i zástupce rychlestavitelných jeřábů Liebherr, model 22 HM. Uveďte jeho výhody.
Výhodou jeřábu jsou kompaktní rozměry, podvozek s řiditelnou nápravou a elektrický pohon, díky kterému je jeřáb schopen samostatně popojet na požadované místo. Mimo klasické rovné vyložení nabízí jeřáb i možnost šikmého vyložení, ve sklonech 20 ° a 40 °. Montáž celého jeřábu provádí jeden pracovník a trvá pouze 30 min. Je možno jej dodat s několika výškami háku. Jako jeden z dalších zajímavých exponátů bych uvedl například pásový nakladač LR 634, stroj s vynikající průchodností terénem a dispozicemi pro nejtěžší nasazení.


Valdemar Matuška

Veletrh zřejmě hodnotíte pozitivně…?
Skutečný úspěch spojený s účastí na veletrhu lze samozřejmě určit až po odpovídající´péči a sledování mnoha projektů. Avšak již nyní je možné, s ohledem na počet návštěv zákazníků a jejich zájem o naše produkty a služby, určit velmi pozitivní bilanci.

A vaše plány na českém trhu do budoucna?
Naše společnost se neustále vyvíjí, v posledních letech jsme zaznamenali nebývalý růst. Současně se rozrůstá i servisní síť. Naším cílem je další upevnění pozic na trhu a další tržní expanze. Také rozšiřování servisní sítě je jedním z našich hlavních úkolů, intenzivně investujeme do vybavení a dalšího vzdělávání servisních techniků. Vysoké servisní standardy jsou pro nás samozřejmostí a v této oblasti budeme i nadále investovat. Jako jediní na trhu nabízíme Servis přímo od výrobce. Toto je jasný závazek udržení kvality poskytovaných služeb, vyplývající vůči našim zákazníkům.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Pásový nakladač LR 634, stroj s vynikající průchodností terénemKolový nakladač L 586 s technologií hydrostatického pohonu

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (183x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (116x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (99x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice