KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Dosluhující most v Bohumíně nahradí nový

Dosluhující most v Bohumíně nahradí nový

Publikováno: 5.5.2008, Aktualizováno: 22.11.2008 00:17
Rubrika: Aktuality

Řidiči, projíždějící městem Bohumín po již dosluhujícím skřečoňském mostě, jenž je ale stále jedním z nejvytíženějších v Moravskoslezském kraji, se do dvou let dočkají výrazného zlepšení dopravní situace. Nová, asi 100 metrů dlouhá zavěšená mostní konstrukce, ne nepodobná v prosinci otevřenému zavěšenému mostu přes řeku Odru v nedalekém Koblově, výrazně zklidní plynulost dopravy ve městě a zajistí přímé napojení Bohumína na dálnici D47.

Z náročných stavebních prací, které budou realizaci nového mostu předcházet, mají místní občané Nové Vsi a Skřečoně poněkud obavy. Právě jejich obcemi totiž povede objízdná trasa a lidé se bojí nárůstu těžké nákladní dopravy a počtu dopravních nehod. Starosta Bohumína Petr Vícha však stavbu považuje za velké plus. Bude vybudován zcela nový skřečoňský most a obchvat k dálnici D47, což výrazně pomůže zlepšit dopravní situaci ve městě a zlepší životní podmínky mnoha občanům. Část dopravy bude svedena po ulici Lidické přes průmyslovou zónu a část po ulici Opletalova. Nový most v Bohumíně, jehož železobetonová konstrukce bude vážit asi 650 tun a stát zhruba 80 milionů korun. Investor stavby, Ředitelství silnic a dálnic, chce jeho výstavbu zahájit ještě letos. Projekt stavby zpracovala kancelář Stráský, Hustý a partneři (SHP Brno), dokončen by měl být v závěru roku 2010, kdy by mělo dojít i k napojení ostravské části dálnice D47 na dálnici v Polsku.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (52x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Spustili jsme novou podobu webových stránek! (43x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Dálnicemi se mají stát železniční koridory (36x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice