KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    DB Schenker otevřel novou moderní centrálu v České republice

DB Schenker otevřel novou moderní centrálu v České republice

Publikováno: 28.1.2014
Rubrika: Zajímavosti

Společnost DB Schenker otevřela novou moderní centrálu v Rudné u Prahy, ke které patří i skladový terminál. Při stavbě logistického centra v Business Parku Rudná využili architekti moderní technologické i ekologické prvky. Ve spojení s nadčasovým designem tak vznikla reprezentativní centrála, která je navíc ohleduplná k životnímu prostředí. Nový areál DB Schenker stojí jen několik set metrů od původního terminálu. Celková investice do nového komplexu dosahuje výše 600 milionů korun.

VYŠŠÍ KVALITA A ZRYCHLENÍ SLUŽEB
Nový sklad v Rudné u Prahy nabízí komplexní paletu přepravních a logistických služeb v jednom celku. Výborná dostupnost a napojení na distribuční systém přináší zrychlení a zkvalitnění překládky zboží. „Jsem rád, že se nám v rekordním čase devíti měsíců podařilo postavit moderní terminál, ve kterém mohou veškeré logistické procesy probíhat na nejvyšší požadované úrovni,“ říká Tomáš Holomoucký, ředitel společnosti DB Schenker v České republice. Vedle inteligentního osvětlení a standardních ekologických prvků jsou velkoryse pojaty i plochy zeleně, které zabírají více než třetinu celého areálu. Na jaře 2014 bude v komplexu vystavena také CNG čerpací stanice, protože společnost plánuje postupný přechod některých rozvozových vozů na pohon na zemní plyn. Od tohoto kroku si vedení společnosti slibuje ekologické přínosy a nižší provozní náklady. V listopadu tohoto roku bylo uvedeno do plného provozu první auto na CNG pohon a do roku 2020 chce společnost snížit emise o 20 %.

NEJDELŠÍ STŘEŠNÍ VAZNÍKY V ČR
Rozloha celého areálu je 90 800 m2. Samotný sklad disponuje 8 000 m2, administrativní budova se rozkládá na ploše o rozloze 4 733 m2. Skladová hala je unikátní mimo jiné tím, že při stavbě byly použity vazníky o maximální možné délce 39,5 m. V areálu se nachází celkem 92 ramp, z toho 6 jumbo ramp a dvě nájezdové rampy. K parkování je k dispozici dohromady 178 míst pro osobní auta a 90 parkovacích míst pro nákladní auta. Sklad je v provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a pracuje v něm 70 skladníků, zatímco v přilehlé administrativní budově 270 pracovníků. Součástí komplexu je vedle celního skladu také dedikovaný sklad pro nebezpečné a hořlavé látky (ADR) či temperovaný sklad. Bezpečnost je zajištěna 248 kamerami. 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
Vizualizace nového terminálu

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (181x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (118x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (116x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice