KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    Další úsek rychlostní silnice č. I/35 je opraven

Další úsek rychlostní silnice č. I/35 je opraven

Publikováno: 30.11.2006, Aktualizováno: 25.11.2008 21:37
Rubrika: Aktuality

V těchto dnech byl zprovozněn další úsek opravené rychlostní silnice I/35, a to pravý dvoupruh od kilometru 14,4 ke kilometru 16,0, který leží mezi Olomoucí a Mohelnicí v katastrálním území obce Litovel Nasobůrky. Tento úsek je součástí mezinárodní silnice č. E442. Investorem stavby bylo Ředitelství silnic a dálnic ČR, správa Olomouc.

Zakázku realizovalo sdružení firem OHL ŽS (vedoucí sdružení) a Silnice Brno. Za akciovou společnost OHL ŽS to byl konkrétně závod MOSAN.
„Všichni z vlastní zkušenosti víme, jaké nepříjemnosti může při řízení auta způsobit nerovnost vozovky. Každý kilometr nové silnice tak pomáhá nám všem,“ řekl dnes Ing. Michal Štefl, předseda představenstva a generální ředitel OHL ŽS.

Pracovníci akciové společnosti OHL ŽS rekonstruovali celkem čtyři mosty - most nad železniční tratí Litovel – Haňovice a mosty nad potokem Loučka, nad místní komunikací v Nasobůrkách a nad silnicí č. II / 635. U každého z nich bylo nutné odstranit všechny vozovkové vrstvy na mostě, izolační souvrství a spádové vrstvy. Po odstranění všech nesoudržných a degradovaných prvků betonové konstrukce mostovky byly položeny nové spádové vrstvy a nové izolace. Vedle nové vozovky získaly mosty rovněž nové dilatační závěry, svodidla a zábradlí. Součástí oprav byla také sanace spodní stavby mostů. Všechny betonové konstrukce mostů byly také opatřeny nátěrem, který povrchy nejen opticky sjednocuje, ale slouží také jako ochrana před povětrnostními vlivy.

Druhý partner ve sdružení Silnice Brno opravil komunikaci, což představovalo odstranění obrusné a ložné vrstvy a jejich nahrazení novými vrstvami, opravu všech svodidel a také nové vodorovné dopravní značení ze zvučícího plastu.
Rekonstrukce probíhala od června letošního roku a její celková cena dosáhla 47 mil. Kč bez DPH.

Zdroj: TZ OHL ŽS

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Spustili jsme novou podobu webových stránek! (58x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (50x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Dálnicemi se mají stát železniční koridory (40x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice