KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    ČSOB Leasing pomohl na svět razicímu štítu Viktorie

ČSOB Leasing pomohl na svět razicímu štítu Viktorie

Publikováno: 4.5.2015
Rubrika: Zajímavosti

ČSOB Leasing financoval výrobu a dodání razicího štítu Viktorie pro společnost Metrostav. Pro stroj vážící 1 800 tun využila stavební firma speciální strukturu leasingového financování. Její příprava začala již v roce 2013, tedy o 1,5 roku dříve než samotná výroba štítu.

Viktorie je pro ČSOB Leasing svým způsobem unikátní zakázkou, a to jak rozsahem, tak i způsobem financování. „Jsme rádi, že si klient zvolil právě naše řešení. Jedná se o speciální leasingovou strukturu připravenou na míru dle zadání klienta, sladěnou s milníky tohoto mimořádného projektu. Díky kombinaci bankovních produktů a leasingu bylo možné klientovi optimalizovat jeho požadavky po všech stránkách,“ konstatuje místopředseda představenstva a obchodní ředitel ČSOB Leasing Ing. Josef Rosenkranz.

Financování podobných zařízení formou leasingu je ve světě běžné. V České republice jde s ohledem na počet podobných zařízení o jednotky případů. Takové zakázky najdeme kromě stavebnictví především ve strojním průmyslu a v železniční dopravě. „ČSOB Leasing opět potvrdil svou vedoucí pozici mezi společnostmi financujícími takto významné investice do strojních zařízení na českém trhu,“ doplňuje Rosenkranz.

Viktorie, více než 110 metrů dlouhý stroj, bude u Plzně razit cestu pro největší železniční tunel v ČR v hodnotě téměř 2 miliard korun. „Je to pro nás velká čest, že se můžeme podílet na budování takto významné stavby, která přispěje k rozvoji železniční dopravy v rámci nově budovaného koridoru z Rokycan do Plzně,“ říká Rosenkranz.

Štít TBM S-799 byl pro firmu Metrostav vyroben specializovanou německou firmou Herrenknecht za 7 měsíců. Průměr jeho řezné hlavy dosahuje šířky téměř deseti metrů a k jeho obsluze je potřeba více než 100 dělníků ve směnném provozu. Předpokládaný denní výkon je 15 metrů. Stejná technologie byla již v minulosti využita v rámci prodloužení trasy metra A do Motola, k jehož uskutečnění přispěly starší sourozenci Viktorie, razící štíty Tonda a Adéla.


INFORMACE O ČSOB Leasing, a. s.

  • ČSOB Leasing, a. s., je 100% dceřinou společností Československé obchodní banky, a. s., členem skupiny ČSOB a významné nadnárodní skupiny KBC.
  • Prostřednictvím sítě vlastních poboček poskytuje finanční služby podnikatelům i soukromým osobám, v oblasti financování osobních, užitkových a nákladních automobilů, strojů, zařízení, technologií, investičních celků a výpočetní techniky.
  • Produkty zákazníkům je společnost schopna podle preferencí zákazníka nabídnout nejen prostřednictvím vlastní distribuční sítě (osobní přístup v každém regionu ČR) či rozsáhlé distribuční sítě ČSOB, ale přímo v místě prodeje u spolupracujících dodavatelů movitého majetku.
  • ČSOB Leasing poskytuje financování pořízení či užívání produktivního (odepisovatelného) majetku. ČSOB Leasing je držitelem certifikátu jakosti podle normy ISO 9001:2008.
Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Požehnání stroje před začátkem ražbyFinancování razicích štítů leasingem je ve světě běžnéČSOB Leasing je lídrem na leasingovém trhu

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (189x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (90x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (74x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice