KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2017    Cargo-partner zaznamenává významný nárůst transsibiřské železniční dopravy

Cargo-partner zaznamenává významný nárůst transsibiřské železniční dopravy

Publikováno: 30.8.2017
Rubrika: 2017

Železniční doprava mezi Asií a Evropou je až o polovinu rychlejší než námořní přeprava a představuje až 60% úsporu oproti cenám za leteckou dopravu. V roce 2017 mezinárodní poskytovatel logistických služeb a souvisejících informačních technologií cargo-partner zveřejňuje informaci o významném nárůstu objemu v oblasti železničních přeprav.

Na rozdíl od námořních přeprav poskytuje doprava po železnici významné časové výhody a ve srovnání s leteckou přepravou také úsporu nákladu. Mezinárodní poskytovatel logistických služeb a souvisejících informačních technologií cargo-partner zajišťuje železniční dopravu po Transsibiřské trase plne (FCL) i částecně (LCL) vytížených kontejnerů již nekolik let. V roce 2017 zaznamenala společnost cargo-partner nárůst objemu v oblasti železničních preprav z Asie do Evropy o 100% (LCL), resp. o 50 % (FCL). cargo-partner očekává, že do konce tohoto roku dosáhne u LCL přeprav z Asie do Evropy celkového objemu 12 000 m3.

Z Asie do Evropy

Co se týká dovozu z Asie, doprava kontejneru vlakem představuje rychlou, ekologicky šetrnou a nákladově efektivní alternativu námořní přepravy. V sektoru částecně vytížených kontejnerů využívá cargo-partner železničních spojení z měst Wu-chan a Cchang-ša (Cína) do Varšavy (Polsko). LCL zásilky jsou konsolidovány v Šanghaji nebo Šen-cenu. Přeprava po hlavních železničních trasách trvá mezi 14 až 16 dny. Zboží je pak doručováno do cílových destinací v Evropě během 2 až 4 dnu prostřednictvím nákladní silniční dopravy přes distribuční centra v Polsku.

Z Evropy do Asie

cargo-partner rovnež zaznamenává narůstající poptávku po železniční dopravě z Evropy do Číny a na této trase neustále rozšiřuje své služby. Díky vylepšené platformě SPOT pro řízení odběratelskododavatelského řetězce umožňuje cargo-partner nepřetržité sledování zásilek. V případě potřeby mohou být prostřednictvím speciálního vybavení monitorovány během celé přepravy i další faktory, například světlo, vlhkost a vibrace.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
cargo-partner zaznamenává významný nárůst transsibiřské železniční dopravycargo-partner zaznamenává významný nárůst transsibiřské železniční dopravy

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Škoda Electric dodá 15 trolejbusů do PardubicŠkoda Electric dodá 15 trolejbusů do Pardubic (21x)
Škoda Electric dodá patnáct nových trolejbusů do Pardubic. Tamní dopravní podnik získá dvanáctimetrová vozidla typu 30 T...
„Potřebujeme ukončit legislativní trápení,“„Potřebujeme ukončit legislativní trápení,“ (21x)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Petr Košan, jeden z jednatelů společnosti AF-CITYPLAN. Především mizerné stavební...
Posílení monolitů: vzniká firma PSJ ConcretePosílení monolitů: vzniká firma PSJ Concrete (20x)
Holdingové uskupení PSJ přistoupilo ke svému rozšíření a posílení, když od 1. ledna 2018 zahájí svoji činnost sesterská ...

NEJlépe hodnocené související články

Závěry VII. ročníku mezinárodní konference Střední Morava – křižovatka dopravních a ekonomických zájmů „LUHAČOVICKÁ VÝZVA 2017“ (5 b.)
Účastníci mezinárodní konference „Střední Morava – křižovatka dopravních a ekonomických zájmů“ konstatují:...
Ostravská strojírna ArcelorMittal dodala přes 1000 tramvajových náprav pro tramvaje Škody Transportation. Firmy se dohodly na další spolupráci Ostravská strojírna ArcelorMittal dodala přes 1000 tramvajových náprav pro tramvaje Škody Transportation. Firmy se dohodly na další spolupráci (5 b.)
ArcelorMittal Engineering Products Ostrava (AMEPO), dceřiná společnost ostravské huti ArcelorMittal, dodala od roku 2013...
„Potřebujeme ukončit legislativní trápení,“„Potřebujeme ukončit legislativní trápení,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Petr Košan, jeden z jednatelů společnosti AF-CITYPLAN. Především mizerné stavební...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice