KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    „Beton v dopravní infrastruktuře“ aneb Sanace 2008

„Beton v dopravní infrastruktuře“ aneb Sanace 2008

Publikováno: 29.4.2008, Aktualizováno: 22.11.2008 00:20
Rubrika: Aktuality

Sanace 2008 je již osmnáctý ročník mezinárodního sympozia, které se bude konat ve dnech 22. – 23. května 2008 v Brně, Rotundě pavilonu A v areálu Brněnského výstaviště. Sympozium se orientuje přednostně na sanaci a údržbu stávajících konstrukcí. Současně však, díky novým materiálům, také na modernizaci procesů výstavby a využití nových technologických možností.

Hlavním cílem je přehledně informovat širokou odbornou veřejnost o novinkách v oblasti sanací betonových konstrukcí, novými trendy v projektování a technologiích, představit významné sanační projekty a realizace za uplynulé období.

Celkový program je rozčleněn do jednotlivých tématických bloků, které svým obsahem pokrývají celou problematiku sanací veškerých betonových konstrukcí. Každým rokem je stanovena oblast, které je věnován větší časový prostor. Pro 18. ročník sympozia zvolil organizační výbor téma: „Beton v dopravní infrastruktuře“. Téma odráží velký význam a intenzivní rozvoj silniční dopravy, které nemá obdobu v lidské historii. Beton v dopravě je důležitým konstrukčním materiálem s významným přínosem pro udržitelný rozvoj silniční dopravy a s relativně šetrnými důsledky pro životní prostředí.

Kromě finančně nákladné výstavby silniční sítě je mimořádně důležitá její údržba a opravy. V technickém smyslu to představuje především širokou problematiku sanací betonových konstrukcí, kterou se zabývá SSBK. V této souvislosti je však potřeba současně zdůraznit i nové trendy v projektování a technologii provádění betonových konstrukcí obecně, které reflektují některé minulé omyly a přehnaný optimismus v otázkách životnosti betonových konstrukcí, a to nejen v silničním stavitelství.

Součástí programu jsou již tradiční slavnostní předání cen „Významná osobnost v oboru sanací betonových konstrukcí“, „Sanační dílo roku 2007“, „Sanační materiál roku 2007“ a ocenění úspěšně zpracovaných diplomových prací studentů vysokých škol. Samozřejmým programem je zároveň probíhající doprovodná výstava a tradiční společenské setkání účastníků sympozia.

Tématické okruhy sympozia SANACE 2008:

  • Stavební průzkum, diagnostika, projektování
  • Sanace a zesilování betonových konstrukcí – metody – technologické postupy – příklady
  • Moderní metody zvýšení statické spolehlivosti objektů pozemních staveb, aplikace principů trvale udržitelného rozvoje do oblasti sanací
  • Vady a poruchy betonových konstrukcí, kvalita a trvanlivost sanací
  • Materiály pro sanace betonů druhé generace
  • Technické, ekonomické, legislativní a ekologické aspekty sanací betonových konstrukcí
     

Sympozium je zařazeno do akreditovaného vzdělávacího programu pro členy ČKAIT.

Více informací je k dispozici na webových stránkách sympozia: www.sanace-ssbk.cz, nebo přímo v kanceláři SSBK.

SDRUŽENÍ PRO SANACE BETONOVÝCH KONSTRUKCÍ (SSBK), Sirotkova 54a, 616 00 Brno, Tel.: +420 541 421 188, Fax: +420 541 421 180, Mobil: +420 602 737 657, e-mail: ssbk@ssbk.czwww.ssbk.cz.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (53x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Spustili jsme novou podobu webových stránek! (42x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Dálnicemi se mají stát železniční koridory (39x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice