KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Zajímavosti    Bauma 2010 ve znamení obratu po době krize

Bauma 2010 ve znamení obratu po době krize

Publikováno: 7.6.2010
Rubrika: Zajímavosti

Letošní veletrh Bauma zaznamenal přes tíživé dopady ekonomické krize a nečekaný zákaz letecké dopravy rekordní počet vystavovatelů i rekordní plochu výstavních prostor. Navštívilo jej 415 000 návštěvníků z více než 200 zemí.

Heslem tohoto veletrhu by mohlo být: Staré dobré časy se vracejí. Veletrhu Bauma 2010 se totiž zúčastnilo úctyhodných 3 150 registrovaných vystavovatelů z 53 zemí světa.

„Liebherr se již tradičně účastní této významné akce, prezentujeme zde více než 60 strojů jako průřez našeho širokého výrobního programu. Letos však ve zcela novém pojetí výstavní expozice. Koncept stánku, který zde vidíte, je kompletně mobilní a bude využíván i v následujících ročnících. Můžeme se pochlubit i četnými prodejními úspěchy a naši technologickou vyspělost potvrzují dvě udělené ceny veletrhu Bauma za inovaci,“ sdělil Jan Hort, marketingový manažer společnosti LIEBHERR-STAVEBNÍ STROJE CZ s. r. o. „Bauma je pro nás výborná příležitost prezentovat novinky ve výrobním programu. Za zmínku stojí nový kloubový dampr Liebherr, kolový nakladač L580 Log Handler s vybavením pro manipulaci s dřevní kulatinou, nová průmyslová kinematika kolových nakladačů Liebherr a další. Naší silnou stránkou vždy byly vlastní vývoj a výroba pohonných, hydraulických i řady dalších komponentů, které lze také v expozici zhlédnout. Vystavené stroje představují průřez výrobním programem strojů, od malých až po giganty, které jistě nepřehlédnete a také je jen tak někde neuvidíte. Těší nás rovněž vysoká návštěvnost veletrhu i naší expozice. Dlouhodobá intenzivní příprava se nyní zúročuje, zákazníci zde tak mohou získat podrobné informace z „první ruky“ od našich odborníků,“ doplnil Jan Hort.

„Údaje o prodejích přijatých na veletrhu daleko předčily naše očekávání. To je jasným signálem toho, že firma Zeppelin-Cat se opět po těžkém roku 2009 pohybuje vpřed,“ potvrdil Michael Heidemann, generální ředitel společnosti Zeppelin a generální ředitel společnosti Zeppelin Baumaschinen GmbH, Německo.

Michikazu Okada, viceprezident Hitachi Sumitomo Heavy Industries jeřábu Co, Ltd, Japonsko sdělil: „Měli jsme spoustu nových obchodních příležitostí, z nichž některé dokonce již vedly k prodeji.“

Zástupce Průzkumu vystavovatelů TNS Infratest míní, že Bauma 2010 jako přední světový veletrh, je symbolem změny v náladě po krizi v roce 2009, a že tato změna se projevuje na mnoha mezinárodních trzích. Téměř polovina vystavovatelů totiž očekává zlepšení své ekonomické situace.

Ještě před začátkem veletrhu bylo zřejmé, že výstavní prostory na ploše 555 000 m2 budou plně obsazeny. „Bauma je mekkou pro stavební stroje. Je fascinující vidět tolik návštěvníků z celého světa,“ řekl Cuneyt Divris, předseda Imder, Stavební zařízení Distributoři & sdružení výrobců z Turecka.

Na letošní 29. ročník Bauma přijelo 65 % návštěvníků z Německa a 35 % přicestovalo ze zemí mimo Německo. „Navzdory mnoha mimořádným opatřením prováděným Messe München, ve spolupráci se svými zaměstnanci v Mnichově a na mezinárodním prodeji a sdružení partnerů, se mnoho očekávaných návštěvníků z Asie, Indie a Ameriky, kvůli uzavření části vzdušného prostoru nad Evropou, nebylo schopno na veletrh v Mnichově dostat.

Bauma 2010 také opět získal pověst předního světového veletrhu pro odvětví, která představují bohatství inovací: „Nikdy předtím zde nebylo tolik novinek, pokud jde o udržitelnost životního prostředí a lidského prostředí. Navzdory ekonomické krizi a oblaku popela zůstává Bauma nespornou světovou jedničkou,“ potvrdil Reinhold Festge, Managing Partner, Haver & BOECKER, Německo.

30. ročník veletrhu Bauma se uskuteční podle plánu za tři roky – ve dnech 15. až 21. dubna 2013 opět v Mnichově.


Článek autor připravil z materiálů
www.bauma.de.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Fotogalerie
Pavilon Catterpillaru patřil mezi nejnavštěvovanější. (foto: Pavel Stančo)Většinu pavilonů obsadila velká stavební technika. (foto: Pavel Stančo)Stánek společnosti Liebherr byl největší, s rozlohou cca 22 000 m2, ale také zároveň nejatraktivnější z pohledu vystavených exponátů. (foto: Pavel Stančo)

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Řízení železniční dopravy 1. částŘízení železniční dopravy 1. část (177x)
Článek se ve dvou dílech zabývá řízením železniční dopravy. Problematika řízení železniční dopravy je v rámci jednotlivý...
Řízení železniční dopravy – 2. částŘízení železniční dopravy – 2. část (109x)
Druhá část článku z oboru železniční dopravy, zabývajícího se konkrétně tématem jejího řízení, vysvětluje základní aspek...
Okružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatkyOkružní křižovatky vs. světelně řízené křižovatky (105x)
V minulém roce médii proběhly informace typu, „kruhových objezdů je hodně“, „v některých případech jsou zbytečné a nesmy...

NEJlépe hodnocené související články

Oprava železničního svršku na trati Velký Osek – KolínOprava železničního svršku na trati Velký Osek – Kolín (5 b.)
Na 6,5 kilometru dlouhém mezistaničním úseku dvoukolejné trati stavbaři odstranili vady snižující komfortní užívání trat...
„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“„Vyznávám vědecký přístup ke stavebnictví. Když se nic neděje, jsem nervózní,“ (5 b.)
říká v rozhovoru pro Silnice železnice Radim Čáp, ředitel divize 4 Metrostavu a zároveň člen představenstva, který má na...
Obchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEAObchvat Opavy s kompozitním zábradlím MEA (5 b.)
Nově budovaný severní obchvat Opavy (I/11 Opava, severní obchvat - východní část) má výrazně ulevit dopravní situaci v m...

NEJdiskutovanější související články

Brána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v PodolskuBrána do nebes: Železobetonový obloukový most přes Vltavu v Podolsku (5x)
Původní most v obci Podolsko postavený v letech 1847 – 1848 přestal počátkem dvacátých let minulého století vyhovovat do...
Na silnice míří nová svodidlaNa silnice míří nová svodidla (4x)
ArcelorMittal Ostrava prostřednictvím své dceřiné společnosti ArcelorMittal Distribution Solutions Czech Republic pokrač...
NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“NÁZOR: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“ (4x)
„Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR,“ řekl Ing. Marcel Rückl, porad...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice