KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    13. ročník konference Železniční mosty a tunely je „za dveřmi“

13. ročník konference Železniční mosty a tunely je „za dveřmi“

Publikováno: 4.12.2007, Aktualizováno: 23.11.2008 21:30
Rubrika: Aktuality

Blíží se 13. ročník konference Železniční mosty a tunely, který proběhne 17. ledna v Kongresové centrum hotelu Olšinka v Praze. Loňského ročníku se zúčastnilo téměř 380 investorů, projektantů, stavitelů a správců, kteří zaplnili sál do posledního místa.

Cílem konference 13. ročníku Železniční mosty a tunely je výměna poznatků a praktických zkušeností v celé šíři problematiky železničních mostů a tunelů. Kongres navazuje na předchozí ročníky, konané v letech 1995 – 2007.

Témata nadcházející konference:

  • Zajímavé realizace železničních mostů a tunelů u nás i v zahraničí.
  • Nové poznatky, technologie a stavební hmoty v oboru železničních mostů a tunelů.
  • Normy a předpisy v oboru železničních mostů a tunelů.
  • Problematika správy mostů a tunelů.
  • Případná další témata podle návrhů zájemců o prezentaci příspěvku.

Základní informace:
Konference bude jednodenní. Registrace účastníků bude probíhat od 8:30 h., vlastní program konference od 9:30 h do cca 17:00 h. Zdvořile žádáme účastníky o registraci před 9:00 h., abychom zabránili zdržení začátku jednání konference.
Jednacími jazyky konference budou čeština a slovenština. Pro účastníky konference bude zajištěn oběd a občerstvení. Ubytování účastníků pořadatel zajišťovat nebude.
Účastníci konference obdrží sborník příspěvků v tištěné i digitální formě. Součástí konference bude prezentace firem v předsálí. V průběhu přestávek v jednání bude k dispozici čas i prostor pro neformální setkávání účastníků. Konference je zařazena do Programu celoživotního vzdělávání ČKAIT.
Informace budou zároveň uvedeny na webových stránkách www.sudop.cz a www.mosty.cz.  

Organizační údaje:
Termín konání: čtvrtek 17. ledna 2008
Místo konání: Kongresové centrum hotelu Olšanka, Olšanské náměstí, Praha 3 - Žižkov
Spojení: tramvaj č. 5, 9 a 26 do zastávky Olšanské náměstí (ze zastávky Hlavní nádraží tři zastávky směr Žižkov), parkování aut možné pouze v přilehlých ulicích.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Spustili jsme novou podobu webových stránek! (59x)
Vážené čtenářky a čtenáři časopisu SILNICE ŽELEZNICE, po více než 10 letech se od roku 2020 změnila tvář on-line verze ...
Nové mapy postupu výstavby dálnic a rychlostních silnic v letech 2008 - 2010 (50x)
Zatímco v letech 2001 - 2005 bylo na území České republiky uvedeno do provozu pouze 89 kilometrů dálnic a rychlostních s...
Dálnicemi se mají stát železniční koridory (39x)
Železnice jako důležitá součást dopravní infrastruktury musí být moderní a konkurenceschopná. Bez budování tranzitních k...

NEJlépe hodnocené související články

Praha bude mít další čtyřkolejný traťový úsek (5 b.)
Začíná přestavba důležité spojnice Prahy a Berouna podél řeky Berounky. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) dnes sla...
Vlaky na Teplicku zrychlí, lidé z Litvínova získají přímé spojení s krajskou metropolí (5 b.)
Železnice v podkrušnohorské oblasti Ústeckého kraje projde v následujícím období výraznou proměnou. Správa železniční do...
Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (5 b.)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...

NEJdiskutovanější související články

Nepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskemNepodlehli jsme mámení a stavíme se ziskem (1x)
Skanska prošla v posledních třech letech rozsáhlými změnami, které mají firmu připravit na dlouhodobou prosperitu. Jak s...
Český vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný betonČeský vynález přináší revoluci do stavebnictví. Skanska začala používat recyklovaný beton (1x)
Zbytky ze zdemolovaných staveb představují až polovinu všech odpadů vyprodukovaných v České republice. Kameniva, které j...
Dálnice D47 se osvědčila - šetří čas i peníze řidičů (1x)
Loni v listopadu byl mezi Bělotínem a Bílovcem zprovozněn poslední chybějící úsek dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou do Ost...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice