Bc. Halla Pavel
Články tohoto autora:
Slavnostní zahájení stavby „Průjezd železničním uzlem Plzeň ve směru III. TŽK“
Slavnostního zahájení se 25. listopadu 2011 dočkala další významná etapa modernizace české železnice. Stavba Průjezd železničním uzlem Plzeň ve směru II. TŽK řeší problematiku západní části uzlu od západního zhlaví osobního nádraží železniční stanice Plzeň hl. n. po západní zhlaví stávající železniční stanice Plzeň Jižní předměstí včetně nového přemostění řeky Radbuzy, Prokopovy ulice, Vejprnického potoka a Vejprnické ulice. Do stavby je zahrnuta...
Celý článek zdeModernizace trati Votice – Benešov u Prahy
Slavnostního uvedení do provozu se 30. listopadu 2011 dočkaly dva nové železniční tunely Olbramovický a Votický – na modernizovaném úseku IV. tranzitního železničního koridoru. V provozu je již také lichá skupina kolejí v železniční stanici Olbramovice, dále nové zabezpečovací zařízení v Olbramovicích a Voticích včetně autobloku traťového úseku Votice – Olbramovice....
Celý článek zdeModernizace železniční sítě v České republice
Modernizace a rozvoj železniční dopravní cesty je základní povinností SŽDC jako vlastníka dráhy. V oblasti modernizace a rozvoje železniční dopravní cesty je činnost SŽDC dlouhodobě zaměřena především na přípravu a realizaci investičních akcí s důrazem na následující priority....
Celý článek zdeČeská republika má v rámci Evropské unie nejvíce schválených železničních projektů ke spolufinancování
V pořadí již čtvrtým velkým projektem (nad 50 mil. Eur) schváleným ke spolufinancování Evropskou unií se stala stavba „Optimalizace trati Planá u Mariánských Lázní – Cheb“. Prvním Evropskou komisí schváleným velkým projektem byla stavba „Optimalizace trati Benešov – Strančice“ na IV. železničním koridoru. Následovaly projekty „Elektrizace trati Letohrad – Lichkov“ a „Modernizace trati Do...
Celý článek zdeModernizace části IV. tranzitního koridoru Votice – Benešov
Koncepce rozvoje železniční infrastruktury České republiky vychází z potřeby interoperability tratí evropského významu. Jednou z rozhodujících železničních magistrál je i transevropská trasa E55, která je na území ČR definována jako IV. tranzitní železniční koridor (TŽK) Děčín státní hranice – Praha – České Budějovice – Horní Dvořiště státní hranice. Součástí IV. TŽK je také stavební úsek Votice (včetně) – Benešov u ...
Celý článek zdeModernizace tranzitních železničních koridorů - 3/2009
Pro zajištění kvalitního propojení se sousedními zeměmi v souladu se závěry evropské dopravní politiky, která jako perspektivní řešení doporučuje podstatný přesun přepravních výkonů ze silnic na železnici, bude na páteřních koridorových tratích provedena modernizace v parametrech, jež jsou plně srovnatelné s parametry obdobných tratí v zahraničí, a které vycházejí z mezinárodních dohod, k nimž Česká republika přistoupila. Jedná se zejména o dohod...
Celý článek zdeModernizace tranzitních železničních koridorů
Pro zajištění kvalitního propojení se sousedními zeměmi v souladu se závěry evropské dopravní politiky, která jako perspektivní řešení doporučuje podstatný přesun přepravních výkonů ze silnic na železnici, bude na páteřních koridorových tratích provedena modernizace v parametrech, jež jsou plně srovnatelné s parametry obdobných tratí v zahraničí, a které vycházejí z mezinárodních dohod, k nimž Česká republika přistoupila. Jedná se zejména o dohod...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>