KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - Ing. Václavík Dalibor

Ing. Václavík Dalibor

Články tohoto autora:

Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice SO 33-19-01.02 Louky nad Olší – Karviná, most v km 332,420

Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice SO 33-19-01.02 Louky nad Olší – Karviná, most v km 332,420
Publikováno: 5.6.2017

Příspěvek se zabývá výstavbou uvedeného mostního objektu z pohledu zhotovitele, zejména provedeného stavebního postupu, montáže a výroby nových nosných konstrukcí mostu. Most byl budován po polovinách, za převedení drážní dopravy na nevyloučenou kolej. V 1. etapě výstavby byla provedena rekonstrukce v koleji č. 2, původní NK mostu byla snesena začátkem ledna 2016 a v prosinci 2016 byla v rámci 2. etapy uvedena zpět do provozu kolej č. 1. Rekonstr...

Celý článek zde

SO 43-19-10 žst. Přerov, železniční most přes Bečvu v km 183,974

SO 43-19-10 žst. Přerov, železniční most přes Bečvu v km 183,974
Publikováno: 18.1.2013

Most převádí pětikolejnou železniční trať přes řeku Bečvu, místní komunikaci a veřejné chodníky. Objekt se nachází ve stanici žst. Přerov a je součástí stavby: „Rekonstrukce žst. Přerov, 1. stavba“. V železniční stanici dochází k celkové změně kolejového řešení, kdy je nutné umístit na most kolejové spojky. Současně dochází ke zdvihu nivelety o 90 – 190 mm. Těmto požadavkům nevyhověly stávající prvkové nosné konstrukce a byly nahrazeny spojitou t...

Celý článek zde

Most na silnici I/67 v km 0,360 Bohumín

Most na silnici I/67 v km 0,360 Bohumín
Publikováno: 20.5.2011

V rámci stavby Silnice I/67 Skřečoň – Bohumín, obchvat probíhá výstavba zavěšeného mostu o třech polích přes Bohumínskou stružku, železniční trať a ulici Jana Palacha. Nosná konstrukce mostu je tvořena dvěma hlavními ocelovými spojitými nosníky zavěšenými v semiharfovém uspořádání na ocelové pylony, v příčném směru jsou hlavní nosníky spojeny ocelovými příčníky, na kterých je provedena mezilehlá spřažená železobetonová deska....

Celý článek zde

Aplikace hydraulických systémů při manipulacích s nosnými konstrukcemi mostů

Aplikace hydraulických systémů při manipulacích s nosnými konstrukcemi mostů
Publikováno: 12.7.2010, Aktualizováno: 22.7.2010 14:56

Příklady použití moderních hydraulických zařízení firmou Firesta k manipulacím s nosnými konstrukcemi mostů během jejich výstavby, případně rekonstrukce....

Celý článek zde

Výměna nosné konstrukce znojemského viaduktu

Výměna nosné konstrukce znojemského viaduktu
Publikováno: 19.5.2009

V rámci stavby „Elektrizace traťového úseku vč. PEÚ Šatov–Znojmo“ byla v červenci loňského roku zahájena rekonstrukce významného mostního objektu „SO 04-19-01 Železniční most v km 99,297“, označovaného zažitým názvem „Znojemský viadukt“. Most se nachází v žst. Znojmo, přemosťuje hluboké údolí řeky Dyje a pobřežní komunikace. V roce 1992 bylo provedeno vyjmutí původní nosné konstrukce a vložení zatímní mos...

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice