KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - Ing. Šimler Miloš

Ing. Šimler Miloš

Články tohoto autora:

Využití technologie Freyssinet na mostních stavbách dálnice D3 v úseku Žilina Strážov – Žilina Brodno

Využití technologie Freyssinet na mostních stavbách dálnice D3 v úseku Žilina Strážov – Žilina Brodno
Publikováno: 18.5.2016

Rozvoj dopravní infrastruktury na Slovensku a zejména výstavba nových dálničních úseků v posledních letech vyvolává zasloužený obdiv odborné veřejnosti a to nejen v obou státech bývalého Československa. Dálniční síť na Slovensku se rozšiřuje utěšeným tempem, Slovensko má první zkušenosti z výstavby i provozování dálničního úseku mezi městy Nitra a Banská Bystrica vybudovaného jako PPP projekt, čerpání investičních prostředků na dopravní stavby z ...

Celý článek zde

Aktuálně z mostního stavitelství v České republice

Aktuálně z mostního stavitelství v České republice
Publikováno: 27.9.2010

Společnost SM 7, a. s., není v oblasti dopravního stavitelství žádným nováčkem. V tomto článku se dočtete o dvou zajímavých realizacích ze širokého portfolia této firmy – první se týká Loketského mostu a druhá povodní zasaženého mostu ve Frýdlantu....

Celý článek zde

Zkušenosti z provozu mostů z předpjatého betonu na trati Plzeň-Cheb

Publikováno: 7.4.2009, Aktualizováno: 20.1.2010 00:21

V rámci výstavby III. železničního koridoru v úseku z Plzně do Chebu došlo v minulém roce ke snesení a následné demolici 4 mostních objektů z nosníků z předpjatého betonu. K rozhodnutí o výměně nosných konstrukcí vedly dva zásadní důvody; nevyhovující prostorové uspořádání mostních objektů z hlediska optimalizace jednotlivých traťových úseků, nevyhovující konstrukční uspořádání trámových nosných konstrukcí a celková morální zastaralost konstrukcí...

Celý článek zde

Vodorovné připnutí nosné konstrukce k opěře

Vodorovné připnutí nosné konstrukce k opěře
Publikováno: 3.12.2008

Nosná konstrukce železničního mostu SO 860 – Železniční estakáda přes Masarykovo nádraží je předepnuta několika systémy předpětí. Kromě podélného a příčného lanového předpětí se soudržností se konstrukce napínala ještě příčným tyčovým předpětím....

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice