Ing. Šimler Miloš
Články tohoto autora:
Využití technologie Freyssinet na mostních stavbách dálnice D3 v úseku Žilina Strážov – Žilina Brodno
Rozvoj dopravní infrastruktury na Slovensku a zejména výstavba nových dálničních úseků v posledních letech vyvolává zasloužený obdiv odborné veřejnosti a to nejen v obou státech bývalého Československa. Dálniční síť na Slovensku se rozšiřuje utěšeným tempem, Slovensko má první zkušenosti z výstavby i provozování dálničního úseku mezi městy Nitra a Banská Bystrica vybudovaného jako PPP projekt, čerpání investičních prostředků na dopravní stavby z ...
Celý článek zdeAktuálně z mostního stavitelství v České republice
Společnost SM 7, a. s., není v oblasti dopravního stavitelství žádným nováčkem. V tomto článku se dočtete o dvou zajímavých realizacích ze širokého portfolia této firmy – první se týká Loketského mostu a druhá povodní zasaženého mostu ve Frýdlantu....
Celý článek zdeZkušenosti z provozu mostů z předpjatého betonu na trati Plzeň-Cheb
V rámci výstavby III. železničního koridoru v úseku z Plzně do Chebu došlo v minulém roce ke snesení a následné demolici 4 mostních objektů z nosníků z předpjatého betonu. K rozhodnutí o výměně nosných konstrukcí vedly dva zásadní důvody; nevyhovující prostorové uspořádání mostních objektů z hlediska optimalizace jednotlivých traťových úseků, nevyhovující konstrukční uspořádání trámových nosných konstrukcí a celková morální zastaralost konstrukcí...
Celý článek zdeVodorovné připnutí nosné konstrukce k opěře
Nosná konstrukce železničního mostu SO 860 – Železniční estakáda přes Masarykovo nádraží je předepnuta několika systémy předpětí. Kromě podélného a příčného lanového předpětí se soudržností se konstrukce napínala ještě příčným tyčovým předpětím....
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>