KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - Ing. Sedláček Jaroslav

Ing. Sedláček Jaroslav

Články tohoto autora:

Optimalizace trati Český Tešín – Dětmarovice, část v km 332,200 – 333,076, most v km 332,420 – poznatky z realizace

Optimalizace trati Český Tešín – Dětmarovice, část v km 332,200 – 333,076, most v km 332,420 – poznatky z realizace
Publikováno: 4.5.2017

Tento článek volně navazuje na předchozí popis návrhu mostu, který byl publikován v roce 2015. Hlavní náplní stavby byl most v km 332,420 přes řeku Olši. Nové přemostění je řešeno jako dva jednokolejné mosty o třech polích s rozpětím 22 + 60 + 22 m. Nosná konstrukce je ocelový spojitý nosník s dolní mostovkou a prostřední polem vyztuženým obloukem. Spodní stavba je založena na pilotách. Mimo objekt mostu řešila stavba rekonstrukci cca 0,9 km žele...

Celý článek zde

Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice, část v km 332,200 – 333,076 SO 33-19-01.02 Louky nad Olší – Dětmarovice, most v km 332,420

Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice, část v km 332,200 – 333,076 SO 33-19-01.02 Louky nad Olší – Dětmarovice, most v km 332,420
Publikováno: 21.12.2015

Projekt stavby Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice, část v km 332,200 – 333,076 byl zpracován s ohledem na připravovaný projekt stavby „Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice“, ze které byl vyčleněn úsek procházející poddolovaným územím....

Celý článek zde

Mostní dílo roku 2013 v kategorii rekonstrukce – SO 43-19-10 železniční most přes Bečvu v km 183,974

Mostní dílo roku 2013 v kategorii rekonstrukce – SO 43-19-10 železniční most přes Bečvu v km 183,974
Publikováno: 5.8.2015

Pětikolejný železniční most přes řeku Bečvu v km 183,974 v Přerově se nachází na původní trati Severní dráhy císaře Ferdinanda budované v letech 1837–1847. V současnosti je tato trať součástí modernizovaného II. tranzitního železničního koridoru. Významnou částí trati je železniční stanice Přerov, jehož rekonstrukce proběhla v letech 2011–2013. Ve stanici došlo k celkové změně kolejového řešení, která má zásadní vliv na konstrukční řešení železni...

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice