Ing. Mečl Michal
Články tohoto autora:
Modernizace trati Běchovice – Úvaly
Modernizovaný úsek trati mezi železničními stanicemi Úvaly a Praha Běchovice, tříkolejný a elektrizovaný stejnosměrnou trakční soustavou 3 kV, je poslední stavbou průjezdu I. tranzitního železničního koridoru (TŽK) železničním uzlem Praha a zároveň součástí celostátní dráhy evropského významu Kolín – Praha Libeň nacházející se na nejvýznamnějším železničním spojení mezi Prahou, Brnem a Ostravou z pohledu dálkové dopravy vnitrostátní a mezinárodní...
Celý článek zdeModernizace traťového úseku Praha Běchovice – Úvaly z pohledu projektanta
Po dlouhých letech přípravy byla 30. 10. 2013 zahájena modernizace tohoto úseku, tedy jedné z posledních staveb I. tranzitního železničního koridoru (TŽK), které na svou realizaci teprve čekaly. Ukončení realizace stavby se přepokládá v dubnu příštího roku....
Celý článek zdeModernizace trati Rokycany – Plzeň, v poločase nebo v polovině?
Stavba byla zahájena v polovině prázdnin 2013 a předpoklad ukončení je v polovině roku 2017, takže se nacházíme téměř v poločase. A i s nadsázkou lze konstatovat, že se nachází ve své polovině, jelikož úsek od Rokycan po vjezdový portál ejpovických tunelů s délkou 7,85 km je téměř hotov a to v různých fázích rozpracovanosti. Z celkové délky stavby 14,35 km se tak jedná o více než polovinu. Do tohoto lze započíst i prvních 100 m jižního tunelu, kt...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>