Ing. Šetřil Petr
Články tohoto autora:
Rekonstrukce železničního mostu v Boršově nad Vltavou
V roce 2015 byl uveden do provozu zrekonstruovaný most, který je součástí stavby “Revitalizace trati České Budějovice – Volary“. Jedná se o SO 14‑24‑01 Boršov – Křemže, železniční most v km 4,172, který převádí jednokolejnou železniční trať přes řeku Vltavu a místní komunikaci. Most se nachází ve staničním obvodu v intravilánu obce Boršov nad Vltavou....
Celý článek zdeŽelezniční ocelové mosty na úseku Horusice – Veselí nad Lužnicí
V roce 2015 budou uvedeny do provozu dva ocelové mosty, které jsou součástí stavby “Modernizace trati Ševětín – Veselí nad Lužnicí, II. část, úsek Horusice – Veselí nad Lužnicí“. Jedná se o SO 45-20-02 a SO 45-20-05. První stavební objekt představuje most s nosnou konstrukcí uspořádanou jako plnostěnný trám, zatímco uspořádání nosné konstrukce druhého stavebního objektu je trám vyztužený obloukem, tzv. Langerův nosník. V obou případech se jedná o...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>