KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - Ing. Mičunek Tomáš Ph.D.

Ing. Mičunek Tomáš Ph.D.

Články tohoto autora:

Kontinuální prostorové skenování komunikace

Kontinuální prostorové skenování komunikace
Publikováno: 17.7.2012

Jedná se o velmi efektivní metodu, jež umožňuje skenovat okolní terén z jedoucího automobilu a to s vysokou přesností a rychlostí. Celé zařízení se skládá z pozičního a orientačního systému, dvou digitálních kamer a dvou laserových skenerů....

Celý článek zde

Analýza dodržování bezpečného odstupu mezi vozidly

Analýza dodržování bezpečného odstupu mezi vozidly
Publikováno: 28.6.2012

V oblasti dopravních nehod jsou bezesporu velmi časté ty dopravní nehody, při kterých jedno vozidlo při jízdě stejným směrem ve stejném jízdním pruhu najede zezadu do vozidla druhého. Podle policejních statistik je množství tohoto druhu nehod značné. V období leden až prosinec roku 2010 byly nehody s příčinou nedodržení bezpečné vzdálenosti za vozidlem zastoupeny 9 % ze všech evidovaných dopravních nehod Policií ČR, což představuje 6 078 nehod [3...

Celý článek zde

Kategorizace bezpečnosti samostatných sjezdů vzhledem k nárazu vozidel do jejich čel

Kategorizace bezpečnosti samostatných sjezdů vzhledem k nárazu vozidel do jejich čel
Publikováno: 27.6.2012

Problematika snižování účinků nárazů na cestující při dopravní nehodě se dosud řešila převážně cestou optimalizace deformačních zón vozidel a konstrukcí zádržných systémů ve vozidlech. Značná rezerva je ve snížení agresivity pevných překážek. Agresivita je dána pevností a tvrdostí překážky a z toho plynoucí potenciální tvrdosti nárazu....

Celý článek zde

Pasivní bezpečnost pozemních komunikací v souvislosti s čely propustků

Pasivní bezpečnost pozemních komunikací v souvislosti s čely propustků
Publikováno: 7.10.2011

Problematika snižování účinků nárazů na cestující při dopravní nehodě se dosud řešila převážně cestou optimalizace deformačních zón vozidel a konstrukcí zádržných systémů ve vozidlech. Značná rezerva je ve snížení agresivity pevných překážek. Agresivita je dána pevností a tvrdostí překážky a z toho plynoucí potenciální tvrdosti nárazu. Ze statistik plyne, že dopravní nehody s pevnou překážkou tvoří přibližně jednu šestinu všech nehod v daném roce...

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice