KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - Ing. Kovář Karel

Ing. Kovář Karel

Články tohoto autora:

MCE Slaný vyrobila a smontovala ocelovou konstrukci železničního mostu přes Radbuzu v Plzni

MCE Slaný vyrobila a smontovala ocelovou konstrukci železničního mostu přes Radbuzu v Plzni
Publikováno: 14.12.2012

Cílem investičního záměru SŽDC s. o., Stavební správa Plzeň při rekonstrukci 92 let starého jednopolového, dvoukolejného železničního mostu se dvěma samostatnými nýtovanými příhradovými konstrukcemi s horní mostovkou bylo: vložení třetí koleje, zvýšení zatížitelnosti NOK, rozšíření MPP a nutného profilu kolejového lože, nahrazení nevyhovující spodní stavby a kleneb na nábřežích. Zpracovatelem projektové dokumentace nového mostu byla společnost SU...

Celý článek zde

Výroba a montáž silničního mostu v Kaiserslauternu v Německu

Výroba a montáž silničního mostu v Kaiserslauternu v Německu
Publikováno: 16.1.2012

Magistrát města Kaiserslautern realizuje v současné době rekonstrukci stávající čtyřproudé komunikace L395 v severní části města. Součástí této akce je také demolice stávajícího železobetonového mostu. Nové přemostění, které vzniká na stejném místě ve dvou etapách v období od února 2011 do prosince 2012, sestává ze dvou samostatných souběžných čtyřpolových mostních konstrukcí, kde každá je určena pro jeden jízdní směr. Hlavním zhotovitelem stavby...

Celý článek zde

Výroba a montáž silničního zavěšeného mostu v Bad Oeynhausen (SRN)

Výroba a montáž silničního zavěšeného mostu v Bad Oeynhausen (SRN)
Publikováno: 29.8.2011

Bad Oeynhausen je město ležící v regionu Nordrhein-Westfalen-Regionalniederlassung-Ostwestfalen-Lippe. Protínající dálnice A-30 a zvyšující se provoz si vyžádaly severní obchvat, který však musí překlenout nejen překážky stávající zástavby, ale taktéž přírodní překážky v podobě řeky. Takřka u sjezdu dálnice vede koryto řeky Werra, kde bylo nutno zbudovat most, který zde symbolizuje počátek severního obchvatu....

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice