Ing. Kovář Karel
Články tohoto autora:
MCE Slaný vyrobila a smontovala ocelovou konstrukci železničního mostu přes Radbuzu v Plzni
Cílem investičního záměru SŽDC s. o., Stavební správa Plzeň při rekonstrukci 92 let starého jednopolového, dvoukolejného železničního mostu se dvěma samostatnými nýtovanými příhradovými konstrukcemi s horní mostovkou bylo: vložení třetí koleje, zvýšení zatížitelnosti NOK, rozšíření MPP a nutného profilu kolejového lože, nahrazení nevyhovující spodní stavby a kleneb na nábřežích. Zpracovatelem projektové dokumentace nového mostu byla společnost SU...
Celý článek zdeVýroba a montáž silničního mostu v Kaiserslauternu v Německu
Magistrát města Kaiserslautern realizuje v současné době rekonstrukci stávající čtyřproudé komunikace L395 v severní části města. Součástí této akce je také demolice stávajícího železobetonového mostu. Nové přemostění, které vzniká na stejném místě ve dvou etapách v období od února 2011 do prosince 2012, sestává ze dvou samostatných souběžných čtyřpolových mostních konstrukcí, kde každá je určena pro jeden jízdní směr. Hlavním zhotovitelem stavby...
Celý článek zdeVýroba a montáž silničního zavěšeného mostu v Bad Oeynhausen (SRN)
Bad Oeynhausen je město ležící v regionu Nordrhein-Westfalen-Regionalniederlassung-Ostwestfalen-Lippe. Protínající dálnice A-30 a zvyšující se provoz si vyžádaly severní obchvat, který však musí překlenout nejen překážky stávající zástavby, ale taktéž přírodní překážky v podobě řeky. Takřka u sjezdu dálnice vede koryto řeky Werra, kde bylo nutno zbudovat most, který zde symbolizuje počátek severního obchvatu....
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>