KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - Ing. Jirásko Jiří

Ing. Jirásko Jiří

Články tohoto autora:

Nová železniční estakáda Mendrik v Ústí nad Orlicí

Nová železniční estakáda Mendrik v Ústí nad Orlicí
Publikováno: 15.4.2015

Příspěvek popisuje projekt a průběh výstavby nové železniční estakády, jež je součástí modernizace železničního uzlu Ústí nad Orlicí. Soumostí tří stavebních objektů celkové délky 360 m překonávající řeku Třebovku, silnici druhé třídy II/315 a tok Tiché Orlice se nachází na nové přeložce trati umožňující průjezd modernizovanou stanicí rychlostí 160 km/h. Projekt estakády se musel vyrovnat se stísněnými prostorovými podmínkami území nacházejícího ...

Celý článek zde

Nový železniční most přes řeku Maricu dokončen

Nový železniční most přes řeku Maricu dokončen
Publikováno: 25.7.2013

Novostavba mostu přes řeku Maricu je součástí projektu s oficiálním názvem „ЕЛЕКТРИФИКАЦИЯ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ЖП ЛИНИЯ СВИЛЕНГРАД ТУРСКА ГРАНИЦА“. Most celkové délky 430 m sestávající z deseti železobetonových oblouků je po svém dokončení nejdelším železničním mostem na území Bulharské republiky. Projekt mostu vypracoval SUDOP PRAHA a. s. pro OHL ŽS Brno – klon Sofia na přelomu let 2009 – 10....

Celý článek zde

Dva nové mosty na trati Stříbro – Planá, zkušenosti s projektováním spřažených ocelobetonových mostů s horní mostovkou a příhradovými nosníky

Dva nové mosty na trati Stříbro – Planá, zkušenosti s projektováním spřažených ocelobetonových mostů s horní mostovkou a příhradovými nosníky
Publikováno: 20.4.2012

Příspěvek představuje realizovaný projekt komplexní přestavby dvou mostních objektů provedený v rámci stavby „Optimalizace trati Stříbro – Planá u Mariánských Lázní“, jež je součástí III. tranzitního železničního koridoru. Přestavby mostů v km 398,194 a km 398,714 zahrnuly sanaci masivní kamenné spodní stavby a náhradu stávajících přímopojížděných komorových ocelových nosníků konstrukcemi ocelobetonovými s ocelovými příhradovými...

Celý článek zde

Modernizace trati Svilengrad – turecká hranice: řešení mostních objektů, most přes řeku Maritsu

Modernizace trati Svilengrad – turecká hranice: řešení mostních objektů, most přes řeku Maritsu
Publikováno: 24.8.2011

Předpokládaný útlum projekční a stavební činnosti na velkých dopravních projektech v České republice přinutil firmu SUDOP PRAHA a. s. během posledních pěti let zintenzívnit svoje snahy o průnik na zahraniční trhy. Bulharská republika se zejména po svém vstupu do Evropské unie v roce 2007 stala jednou z prioritních a perspektivních oblastí. Infrastruktura země je v nevyhovujícím stavu a orgány železniční a silniční správy mají pro nadcházející des...

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice