Doc. Ing. Klusáček Ladislav CSc.
Články tohoto autora:
Identifikace příčin poklesů železniční mostní konstrukce
Článek se zabývá expertním posudkem části spodní stavby železničního mostu v km 80,930 TÚ 2401 Hohenau – Přerov (Břeclav – Vídeňák). Potřeba posudku byla vyvolána snahou identifikovat příčinu dlouhodobých poklesů části mostní konstrukce nad vnitřním pilířem a přípravou na jejich zásadní a definitivní odstranění. Postupný pokles pevných ložisek pod částí konstrukce (první pole směrem na Vídeň) se děje již od 80. let (prakticky od doby výstavby mos...
Celý článek zdeRekonstrukce klenbových mostů betonovými čely a příčnými předpínacími kabely
Článek je zaměřen na nový způsob sanace a zesilování klenbových mostů porušených podélnými trhlinami a odkláněním čelních stěn. Válcové klenby jsou rozděleny na dílčí zděné klenby, u nichž došlo ke ztrátě spolupůsobení v příčném směru. Stáří těchto konstrukcí je přes 150 let. Představují také překážku v silničním provozu. Příspěvek ukazuje metodu jejich sanace a zesilování s použitím příčných přepínacíchsil. Tato metoda je vhodná nejen pro sanaci...
Celý článek zdeMěřicí technologie při rekonstrukci předpjatého mostu Gagarin
Článek se zabývá měřicími technologiemi použitými při sledování rekonstrukce předpjatého železničního mostu Gagarin o pěti polích, nacházejícího se v km 5,872 na trati Český Těšín – Ostrava Kunčice a uvedeného do provozu roku 1961....
Celý článek zdeSanace a zesilování klenbových mostů betonovými čely s příčnými předpínacími kabely
Příspěvek je zaměřen na nový způsob sanace a zesilování klenbových mostů porušených podélnými trhlinami a odkláněním čelních stěn. Válcové klenby jsou rozděleny na dílčí zděné klenby, u nichž došlo ke ztrátě spolupůsobení v příčném směru. Stáří těchto konstrukcí je přes 150 let. Představují také překážku v silničním provozu. Příspěvek ukazuje metodu jejich sanace a zesilování s použitím příčných přepínacích Tato metoda je vhodná nejen pro sanaci ...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>