Diskuze k článku
Typový rozbor nástupišť a stanic na železniční síti České republiky
Proč studenti z grantu zjišťují něco, co by SŽDC asi měla mít k dispozici nebo snad ne?
A proč pan Tikman píše: "Jistě by bylo zajímavé zveřejnit i odezvu kompetentních orgánů a organizací, jak hodlají tento neutěšený stav dále řešit." , když je pan Tikman zároveň tč. poradce generálního místodržícícho SŽDC Habarty, který je právě jendím z těch kompetententích?Tedy alespoň formálně kompetentní...
délky přístupu
Jest to skvělé, že se tím zabývají po technické stránce, ale zapomněli na to nejdůležitější: délka pochodového cvičení k nejbližší zástavbě, zbytečné závleky na přístupvé trase a psychická bezpečnost trasy (žádná zákoutí, estetciký vzhled...). Bez toho je jinak cenná studie jen polovičatá. Ale i tak díky za ni.
Chyba?
Dobrý den,
na úvod bych chtěl říci, že mě Váš výzkum zaujal. Osobně se věnuji problematice bezbariérové dopravy a Vámi uvedená data jsou pro mě zajímavým přehledem stavu našich železničních stanic co do přístupnosti. Při čtení vaší tabulky mě však zaujal jeden údaj, a to v sloupci Královehradeckého kraje. Zde je uvedeno v řádku o přístupnosti k nástupištím u podchodů číslo 0. Ale však minimálně stanice Hradec Králové hl.n. má přístup k nástupištím řešený podchodem (nachází se zde i nadchod, ale na ten je již léta vstup zakázán). Možná jsem jen vaší tabulku špatně pochopil, v tom případě se omlouvám.
S pozdravem
Martin Erlebach, student DFJP, TŘD