KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Diskuse k článku: Votický železniční tunel – technické řešení a zkušenosti z výstavby

Diskuze k článku

Votický železniční tunel – technické řešení a zkušenosti z výstavby

Vložení příspěvku:
Reagujete na příspěvek:
Jiná volba

Zajímavý článek.

Každopádně by mě zajímalo, zda byla ve hře i jiná varianta? Myslím tím hluboký zářez. Myslím si, že z hlediska investičních nákladů by tato varianta vyhrála. I když zase na druhou stranu je pravdou, že mechanizace na vybudování sekundárního ostění se nacházeli o 100 metrů dál.

2.11.2011 13:18 |
Jméno: *
Nadpis příspěvku: *
Text příspěvku: *

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice