KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Diskuse k článku: Trasa D pražského metra nabývá v rukách projektantů konkrétní podobu

Diskuze k článku

Trasa D pražského metra nabývá v rukách projektantů konkrétní podobu

Vložení příspěvku:
Reagujete na příspěvek:
Re: Na sever...

Já myslím že štíty na Mírák nedojedou, neboť ze Synkáče je dvojkolejný tunel NRTM. Zřejmě proto, že by se ty štíty z Míráku těžko dostávaly. Tedy pokud by nepokračovaly v ražbě.

Je zvláštní že je dvojkolejný tunel navržen, očekávala bych že hasiči budou při automatickém provozu o to víc trvat na své podmínce evakuačních propojek mezi tunely tak jak to mají stanoveno v Zásadách pro výstavbu metra a jak je to téměř bezezbytku splněno na V.A., až na malý kousek před Motolem.

9.4.2011 12:18 |
Jméno: *
Nadpis příspěvku: *
Text příspěvku: *

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice