KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Diskuse k článku: Trasa D pražského metra nabývá v rukách projektantů konkrétní podobu

Diskuze k článku

Trasa D pražského metra nabývá v rukách projektantů konkrétní podobu

Vložení příspěvku:
Reagujete na příspěvek:
Re: soupravy pro D - reakce autora

Na trase ID je u stanice Pankrác uvažována traťová spojka na trasu C.Jde včak pouze o služební propojení. Tato spojka bude sloužit pro speciální vozidla údržby (noční práce v síti metra kdy použitá vozidla nemají elektrický pohon neboť se používají v období, kdy trakční proud je vypnutý). Další využití služebního propojení bude třeba sloužit i pro odtah poškozených vozidel z trasy D apod. Z textu je dále patrné, že trasa D má své vlastní depo i dispečink, jiný systém zabezpečovácího zařízení a další odlišnosti od stávajících provozovaných tratí  plynoucí z provozu souprav bez řidiče.    Ing. Václav Valeš

6.4.2011 09:43 |
Jméno: *
Nadpis příspěvku: *
Text příspěvku: *

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice