komu to slouží?
- Pokud by od samého počátku byly v úvahu bráni odborníci, dodržovali se zákony, respektovala se rozumná dopravní politika, bylo by vše dávno již postaveno. zatím vítězí jen soukromé zájmy, zisky všech těch, kteří ze silniční dopravy žijí. Scháhzí důsledná občanská kontrola. nakonec to jde všechno z našich peněz.
- Namísto prosazování silniční dopravy a kamionů je už načase začít se stavbou a přestavbou rčeské železnice, aby byla schopn a pževzít většinu dopravních výkonů v osoibní i nákladní dopravě. Tím se ušetří zdraví lidí, peníze, krajina i státní rozpočet. k tomu je potřeba přestat lidem vymývcat mozky díky dobře zaplaceným manipulátorům veřejného mínění, nechat mluvit odborníky, trvat na široké diskusi problémů.
- Všechny zdroje a cíle dopravy situovat na železničních trasách a pak by i přestaly nesmysly o nerentabilitě železnice jako takové. Stejně podle všech propčtů je silniční doprava tím nejdražším, co tuje. Že není zájem ot zveřejňovat? proč asi? Komu toslouží?
- Pokud by opravdu politici, kraje, stát, měli takový zájem o lidi v obcích a městech, kde ta silniční doprava a kamiony škodí, už dávno by okamžitě přes tyto obce zamezily dopravu aut nad 3 tuny a omezili by to zejména na místní dopravu, čímž by bez miliard lidem pomohli. Tu silniční dopravu by vedli po silnicích, ktomu určenýc a že by to bylo třeba delší? to nevadí, aspoň by dopravci, podniky, kamionisti, přemýšleli, jak tu opravu dělat lépe, ti zahraniční by se nám vyhnuli (stejně na tom jen proděláváme), domácí by začali šetřit, všichni by se zamýšleli nad tím, jak to převést na koleje. A opět bychom všichni vydělali. proč to nejde a ž tolik desítek let? Protože nám vládnou gauneři a mafie a lidi oblbují a mají z toho srandu, jak jim na skáčí. A pak stačí někoho nazvat ekoteroristou a máme hned viníky. jak za hluboké totality a lidi na to skáčou a skutečné viníky nehledají. Že? Třeba právě Ústecký kraj je takovým zářným příkladem, jak vládne úzká skupinka lidí a na lidi v kraji kašle.