V Libereckém kraji je železnice opravdu Popelkou
Nevím, proč na stránky min. dopravy dáváte vůbec nějakou zmínku o investicích na železnici v Liber. kraji. Aha, asi proto, že jinak není, pokud se týká staveb na dráze, o Libereckém kraji celá léta co napsat. Myslí autor článku opravdu vážně svá slova v tom smyslu, že 400 miliónů je při dnešních cenách a při zastaralosti tratí v Libereckém kraji dost? Já bych spíš řekl, že je to dost málo, až žalostně málo. Nejlépe to vyjádřil na předvolebním fóru stran Libereckého kraje bývalý hejtman Libereckého kraje p. Skokan: "Liberecký kraj, pokud se investic do žel. tratí týká, je v poměru k ostatním krajům Náhorním Karabachem České republiky". Máte jiný názor, než on (a já)? Podívejte se tedy na stránky SŽDC, zjistíte, že do tratí ve zbytku republiky, především na celé Moravě, se investuje několikanásobně víc peněz. Aby ne, SŽDC vládnou především páni úředníci hlavně z Moravy, kteří na Liberecký kraj jaksi stále nějak zapomínají. Dejte si chvilku práci a zadejte a srovnejte počty a velikost akcí v jednotlivých krajích. Do nedávna nebyla investiční akce v Lbc kraji uvedena na těchto stránkách žádná, teď už je tam tedy aspoň ta jedna, asi už i oni uznali, že by to opravdu vypadalo blbě. Jistě, na Moravě mají koridor, já ale vůbec nemluvím o koridorových tratích. Tam, kde my čteme o Libereckém kraji a o 400 miliónech, čtou Moraváci o 4 miliardách. Vím, že na to v době krize nemáme, tak nepište ale takové blbosti v tom smyslu, že je to obrovská suma peněz, která nás spasí a tratě nám zázračně zmodernizuje a zrychlí.