KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Tunely    Tendr na modernizaci Strahovského tunelu vyhrála Eltodo EG

Tendr na modernizaci Strahovského tunelu vyhrála Eltodo EG

Publikováno: 6.9.2010, Aktualizováno: 9.9.2010 08:52
Rubrika: Tunely

Vítězem tendru na modernizaci Strahovského tunelu se stala společnost Eltodo EG. Do výběrového řízení na obnovu řídicího systému a potřebných bezpečnostních prvků, které před časem vypsala Technická správa komunikací hlavního města Prahy (TSK) se s nabídkovou cenou 69,3 milionu přitom přihlásila jako jediná, píše ve svém pondělním vydání týdeník Euro. TSK podle něj původně očekávala, že za zakázku zaplatí 75 milionů korun.

"Mohu potvrdit, že společnost Eltodo EG zvítězila ve výběrovém řízení na obnovu řídícího systému Strahovského automobilového tunelu," řekl Euru mluvčí TSK Tomáš Mrázek. Zároveň potvrdil, že valná většina investice bude financována ze strukturálních fondů Evropské unie. "Z Fondu soudržnosti v rámci Operačního programu Doprava bude hrazeno 85 procent celkových nákladů," dodal.

Dvoukilometrový Strahovský tunel tvořený dvěma dvouproudovými tubusy spojuje pražský Smíchov s Břevnovem, do provozu byl uveden v roce 1997. Cílem připravované modernizace je sjednocení technických a bezpečnostních prvků na úroveň nově budovaného tunelu Blanka.

Skupina Eltodo patří k nejvýznamnějším českým elektrotechnickým společnostem. Byla založena v roce 1991. Podniká v různých odvětvích, patří mezi ně energetika, doprava a veřejné osvětlení, ale také telekomunikace. Věnuje se též developerským projektům nebo řízení inteligentních budov. V roce 2008 přesáhl obrat skupiny 4,6 miliardy korun, čistý zisk činil 61 milionů Kč. Firma předloni zaměstnávala téměř 1 500 lidí, uvádí skupina na svých internetových stránkách.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Asfaltové vozovky v tunelechAsfaltové vozovky v tunelech (71x)
V současné době je v ČR legislativně umožněno používat do silničních tunelů delších než 1 km pouze vozovky s cementobeto...
Vývoj podzemního stavitelství v České republiceVývoj podzemního stavitelství v České republice (50x)
Významný mezník ve vývoji tunelového stavitelství v celoevropském měřítku byl spojen s využitím střelného prachu při raž...
Železničný tunel Turecký vrchŽelezničný tunel Turecký vrch (44x)
Stavba ŽSR Modernizácia železničnej trate Nové Mesto nad Váhom – Púchov, žkm 100,500–159,100 pre traťovú rýchlosť do 160...

NEJlépe hodnocené související články

Ejpovické tunely – průběh výstavbyEjpovické tunely – průběh výstavby (5 b.)
V závěru loňského roku byly do provozu uvedeny oba ejpovické tunely. Jako první byl dne 15. listopadu 2018 zprovozněn ji...
Tunel Čebrať v rámci budované dálnice D1 na Slovensku v úseku Hubová – IvachnováTunel Čebrať v rámci budované dálnice D1 na Slovensku v úseku Hubová – Ivachnová (5 b.)
Společnost OHL ŽS, a. s. realizuje jako vedoucí účastník sdružení se společností VÁHOSTAV-SK, a. s. téměř 15 km dálnice ...
Kolektor Hlávkův mostKolektor Hlávkův most (5 b.)
Kolektory mají v Praze bohatou tradici. Jejich výstavba byla zahájena v roce 1969 a k zásadnímu rozvoji došlo v devadesá...

NEJdiskutovanější související články

Votický železniční tunel – technické řešení a zkušenosti z výstavbyVotický železniční tunel – technické řešení a zkušenosti z výstavby (6x)
Hloubený dvoukolejný tunel Votický má v rámci České republiky hned několik prvenství. S délkou 590 m je nejdelším hloube...
Ejpovické tunely: historie projektové přípravy a současnost výstavbyEjpovické tunely: historie projektové přípravy a současnost výstavby (1x)
V současnosti probíhá realizace nejdelšího železničního tunelu v ČR, z katastru obce Kyšice mezi Ejpovicemi do Plzně. Pr...
Realizace tunelů 4. koridoru Votice – BenešovRealizace tunelů 4. koridoru Votice – Benešov (1x)
Příspěvek popisuje realizaci staveb dvoukolejných tunelů – Tomického I. a II., Olbramovického, Votického a Zahradn...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice