KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Tunely    Řidiče v Praze čeká o dvou víkendech omezení průjezdu tunelů

Řidiče v Praze čeká o dvou víkendech omezení průjezdu tunelů

Publikováno: 7.4.2011, Aktualizováno: 8.4.2011 09:20
Rubrika: Tunely

Během následujících dvou víkendů čeká řidiče omezení průjezdu Komořanského a Lochkovského tunelu na Pražském okruhu. Od tohoto pátku do neděle a stejně tak další týden bude kvůli údržbě v obou tunelech v provozu obousměrně pouze jedna tunelová trouba, informovala ČTK mluvčí pražského magistrátu Tereza Krásenská. Dodala, že uzávěry budou mít vliv na plynulost dopravy.

První etapa údržby a servisu technologií v tunelech se uskuteční od 8. dubna 8:00 do 10. dubna 15:00. V té době bude uzavřena levá tunelová trouba Komořanského tunelu a v pravé bude obousměrný provoz. V Lochkovském tunelu bude zavřena pravá trouba a obousměrný provoz bude v levé.

Druhá etapa uzavírky od 15. dubna 08:00 do 17. dubna 15:00 bude v pravé části Komořanského tunelu a v levé Lochkovského tunelu. Druhá část v obou tunelech bude opět obousměrně průjezdná. Krásenská upřesnila, že levá a pravá tunelová trouba je myšlena ve směru od dálnice D1 k D5.

Podle Krásenské jde o historicky první takto významné omezení na Pražském okruhu od doby jeho uvedení do provozu. Doba trvání prací pátek až neděle je podle investora, Ředitelství silnic a dálnic ČR, dána technologickým postupem servisních činností a nelze ji zkrátit.

Pražský magistrát proto žádá řidiče, aby věnovali zvýšenou pozornost dopravní situaci v uvedených místech, protože i případná drobná nehoda může významně zkomplikovat provoz na této důležité trase.
 

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Asfaltové vozovky v tunelechAsfaltové vozovky v tunelech (75x)
V současné době je v ČR legislativně umožněno používat do silničních tunelů delších než 1 km pouze vozovky s cementobeto...
Vývoj podzemního stavitelství v České republiceVývoj podzemního stavitelství v České republice (55x)
Významný mezník ve vývoji tunelového stavitelství v celoevropském měřítku byl spojen s využitím střelného prachu při raž...
Tunel Považský Chlmec bol vybudovaný rakúskou tunelovacou metódou, 500 000 kubických metrov horniny sa podarilo vyraziť za desať mesiacovTunel Považský Chlmec bol vybudovaný rakúskou tunelovacou metódou, 500 000 kubických metrov horniny sa podarilo vyraziť za desať mesiacov (35x)
Tunel Považský Chlmec, ktorý je súčasťou 4,2km úseku diaľnice D3 Žilina, Strážov – Žilina, Brodno, bude po dokončení tre...

NEJlépe hodnocené související články

Ejpovické tunely – průběh výstavbyEjpovické tunely – průběh výstavby (5 b.)
V závěru loňského roku byly do provozu uvedeny oba ejpovické tunely. Jako první byl dne 15. listopadu 2018 zprovozněn ji...
Tunel Čebrať v rámci budované dálnice D1 na Slovensku v úseku Hubová – IvachnováTunel Čebrať v rámci budované dálnice D1 na Slovensku v úseku Hubová – Ivachnová (5 b.)
Společnost OHL ŽS, a. s. realizuje jako vedoucí účastník sdružení se společností VÁHOSTAV-SK, a. s. téměř 15 km dálnice ...
Kolektor Hlávkův mostKolektor Hlávkův most (5 b.)
Kolektory mají v Praze bohatou tradici. Jejich výstavba byla zahájena v roce 1969 a k zásadnímu rozvoji došlo v devadesá...

NEJdiskutovanější související články

Votický železniční tunel – technické řešení a zkušenosti z výstavbyVotický železniční tunel – technické řešení a zkušenosti z výstavby (6x)
Hloubený dvoukolejný tunel Votický má v rámci České republiky hned několik prvenství. S délkou 590 m je nejdelším hloube...
Ejpovické tunely: historie projektové přípravy a současnost výstavbyEjpovické tunely: historie projektové přípravy a současnost výstavby (1x)
V současnosti probíhá realizace nejdelšího železničního tunelu v ČR, z katastru obce Kyšice mezi Ejpovicemi do Plzně. Pr...
Realizace tunelů 4. koridoru Votice – BenešovRealizace tunelů 4. koridoru Votice – Benešov (1x)
Příspěvek popisuje realizaci staveb dvoukolejných tunelů – Tomického I. a II., Olbramovického, Votického a Zahradn...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice