KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2015    Mezi Mirošovem a Strašicemi je opravená silnice

Mezi Mirošovem a Strašicemi je opravená silnice

Publikováno: 16.6.2015
Rubrika: 2015

2. června byl slavnostně otevřen zrekonstruovaný úsek silnice II/117 mezi Mirošovem a Strašicemi. Dokončeny byly dvě etapy rekonstrukce v celkové délce 2,7 km, jejichž investorem byla Správa a údržba silnic Plzeňského kraje a město Mirošov. Podle projektů Ing. Daniely Škubalové a firmy Pontex zakázku realizovalo sdružení firem „SWIETELSKY + BERGER BOHEMIA – Mirošov“. Celkové náklady rekonstrukce, která byla financována z prostředků programu ROP Jihozápad a z rozpočtu Mirošova, přesáhly 23 mil. Kč, včetně DPH. 

Zakázka zahrnovala rekonstrukci komunikace č. II/117, a to úseku dlouhého 2,706 km, který začíná v Mirošově u železničního přejezdu regionální trati Rokycany – Nezvěstice a končí na začátku obce Dobřív.  Na území města Mirošov (etapa I. B) je vozovka široká 7 metrů, v navazujícím úseku až k začátku obce Dobřív (etapa II) má šířku 6 metrů.

Přímo v Mirošově byl upraven nevyhovující poměr směrového oblouku, doplněny a opraveny byly také vpusti, které byly napojeny do kanalizačních řadů. V extravilánovém úseku byly pročištěny příkopy a rekonstruovány propustky, rekonstrukce vozovky zde byla provedena technologií recyklace za studena. Zároveň byly opraveny také chodníky a přeloženo telefonní vedení. V rámci II. etapy byly vysázeny náhradní dřeviny. 

Projektovou dokumentaci pro rekonstrukci mirošovské části dodala Ing. Daniela Škubalová, úsek směrem k obci Dobřív projektovala firma Pontex. Celkem bylo během rekonstrukce položeno 4 870 tun balené živičné směsi.

Základní informace o stavbě:

  • Název stavby: II/117 Mirošov-Strašice, etapa I. B a II.
  • Objednatel: Správa a údržba silnic Plzeňského kraje příspěvková organizace, město Mirošov
  • Zhotovitel: sdružení SWIETELSKY + BERGER BOHEMIA - Mirošov
  • Projektanti: etapa I. B - Ing. Daniela Škubalová, etapa II. - Pontex, s.r.o.                    
  • Termín výstavby: 24. 9. 2014 – 29. 5. 2015
  • Celková cena: 23 947 842 Kč, vč. DPH
Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor


Fotogalerie
2. června byl slavnostně otevřen zrekonstruovaný úsek silnice II/117 mezi Mirošovem a Strašicemi.

NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Huť ArcelorMittal Ostrava představila vysokopecní strusku jako výhodný stavební materiálHuť ArcelorMittal Ostrava představila vysokopecní strusku jako výhodný stavební materiál (28x)
Ostravská huť představila jeden ze svých vedlejších produktů. Vysokopecní struska vzniká jako odpad při výrobě surového ...
„Hledáme, jak utratit miliardu EUR“„Hledáme, jak utratit miliardu EUR“ (27x)
říká jen v lehké nadsázce Ing. Mojmír Nejezchleb. S náměstkem generálního ředitele SŽDC pro modernizaci dráhy jsme se ba...
Malá vodní elektrárna Štětí je ojedinělý projekt sociálního podnikání Malá vodní elektrárna Štětí je ojedinělý projekt sociálního podnikání (27x)
První gigawatthodiny elektrické energie vyrobily dvě turbíny s těmito ženskými jmény v elektrárně Štětí z labské vody. T...

NEJlépe hodnocené související články

REPONT s. r. o.: 10 let práce na dopravních a inženýrských stavbáchREPONT s. r. o.: 10 let práce na dopravních a inženýrských stavbách (5 b.)
Firma REPONT s. r. o. v letošním roce oslavila desetileté výročí působení na trhu dopravních a inženýrských staveb. Její...
Varšava chválí stavbaře z Metrostavu (5 b.)
Předáním modernizované části okruhu S8 a mostu Generála Stefana Grota-Roweckiego přes Vislu ve Varšavě investorovi završ...
Trojský most získal v tvrdé konkurenci mezinárodní oceněníTrojský most získal v tvrdé konkurenci mezinárodní ocenění (5 b.)
Významného ocenění na mezinárodním poli se dostalo stavbě Trojského mostu v Praze. Evropské sdružení ocelových konstrukc...

NEJdiskutovanější související články

„Hledáme, jak utratit miliardu EUR“„Hledáme, jak utratit miliardu EUR“ (1x)
říká jen v lehké nadsázce Ing. Mojmír Nejezchleb. S náměstkem generálního ředitele SŽDC pro modernizaci dráhy jsme se ba...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice