Marketing a komunikaci v C.Q.E posílil Leoš Verner
Rubrika: Personálie
Oblast marketingu a komunikace v brněnské poradenské společnosti C.Q.E má od 1. ledna 2012 na starosti Leoš Verner (35). Verner přichází ze společnosti Skanska, kde měl téměř sedm let na starosti především PR a media relations divize Silniční stavitelství.
Společnost C.Q.E se zabývá poskytováním specializovaných poradenských služeb se zaměřením na stavebnictví , výstavbou pozemních komunikací a působí také v oblasti speciální nákladní dopravy. Leoš Verner bude odpovědný za marketingové aktivity společnosti C.Q.E a její komunikaci s médii s cílem posílit značku v České republice, Polsku a Slovensku. Druhou oblastí bude rozvoj zákaznického servisu v oblasti marketingu a PR pro menší a střední společnosti.
“Spolupráci s CQE vnímám především jako příležitost aktivně se podílet na posílení jejího postavení na stavebním trhu a rozvoji této značky v novém segmentu, marketingové komunikaci,“ říká o své nové pozici Leoš Verner, vedoucí marketingového oddělení C.Q.E.
Verner pracoval téměř sedm let pro Skanska a.s., jednu z největších stavebních společností v České republice, předtím působil ve skupině Moravské naftové doly, a.s. na pozici marketingového manažera a krátce jako tiskový mluvčí MND a.s. Verner vystudoval žurnalistiku a masovou komunikaci na FSV UK v Praze, již během studií pracoval v médiích, např. jako ekonomický redaktor České tiskové agentury.