KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Aktuality    2010    Komplikace na železnici jsou hlavně u Pardubic a Přerova

Komplikace na železnici jsou hlavně u Pardubic a Přerova

Publikováno: 9.1.2010, Aktualizováno: 11.1.2010 16:15
Rubrika: 2010

Na regionální trati mezi Sudoměřicemi a Rohatcem na jižní Moravě je přerušen provoz kvůli stromu padlému na koleje. Vlaky nejezdí ani na regionální trati mezi stranicemi Beroun a Beroun Závodí kvůli nehodě kamionu. V okolí Pardubic a Přerova kvůli hustému sněžení zamrzají výhybky a vlaky zde nabírají až dvouhodinová zpoždění. ČTK to řekla mluvčí Českých drah Kateřina Šubová.

Kromě úseků u Rohatce a v Berouně jsou tratě většinou sjízdné, ale s komplikacemi. Největší potíže jsou podle Šubové ve východních Čechách. "Asi nejkrizovější situace je v oblasti Pardubic, a to hlavně všechny vlaky, které míří od Pardubic na Českou Třebovou, ty tam teď už nějaký čas čekají," řekla Šubová. Rychlík EuroCity z Prahy do Žiliny zde podle ní nabral už 105 minut zpoždění. Správa železniční dopravní cesty podle Šubové dělá všechno pro zprůjezdnění úseku. V opačném směru od České Třebové na Prahu je podle ní situace lepší.

Potíže jsou podle Šubové i v Přerově, kde zamrzají výhybky. Doprava je prý komplikovaná hlavně na jednokolejné trati z Přerova do Brna. "Tam jakmile vlaky naberou sebemenší spojení, tak se musí vykřížit, takže tam se ta zpoždění načítají," upozornila.

Bookmark
Ohodnoďte článek:

Autor

Společnost KONSTRUKCE Media, s.r.o. využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.


NEJčtenější souvisejicí články (v posledních 30-ti dnech)

Islandskými tunely se jezdí!Islandskými tunely se jezdí! (59x)
Cesta na Islandu ze Siglufjörđuru do Ólafsfjörđuru v létě měřila 62 a v zimě 234 km. V sobotu 2. října ji na pouhýc...
Role vegetace při snižování hluku ze silniční dopravyRole vegetace při snižování hluku ze silniční dopravy (55x)
Článek je zaměřen na možnosti využití zeleně v rámci protihlukových opatření. Úvodem jsou shrnuty různé typy vegetace a ...
Stavební firma TCHAS změnila názevStavební firma TCHAS změnila název (34x)
Stavební společnost TCHAS změnila svůj obchodní název. Nové jméno – Eiffage Construction Česká republika – f...

NEJlépe hodnocené související články

Olomouc má šanci získat dotaci 200 mil. Kč na tramvajovou trať (5 b.)
Olomoucká radnice má šanci získat dotaci zhruba 200 milionů korun z programu švýcarsko-české spolupráce na stavbu nové t...
Ředitelství silnic bude při plánování staveb spolupracovat s ČVUT (5 b.)
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) podepsalo tříletou smlouvu o spolupráci s Českým vysokým učením technickým. Odborníci ...
První železniční přejezd ve Spojených státech je zabezpečen českou technologiíPrvní železniční přejezd ve Spojených státech je zabezpečen českou technologií (5 b.)
Odborníci z české společnosti AŽD Praha dokončili v americkém Nashvillu zabezpečení železničního přejezdu s výstražníky ...

NEJdiskutovanější související články

Železničáři pohrozili stávkou kvůli zdanění režijních jízdenek (6x)
Sedm železničních odborových svazů dnes pohrozilo vyhlášením generální stávky kvůli zdanění zaměstnaneckých výhod, přede...
VIDEO: Problém výstavby obchvatu Frýdku-Místku se táhne řadu let (3x)
Výstavba obchvatu Frýdku-Místku je ožehavým tématem už od poloviny devadesátých let, kdy byla schválena takzvaná jižní v...
VIDEO: Modernizace trati Votice - Benešov u Prahy (3x)
Stavba je součástí transevropské železniční sítě a IV. národního železničního koridoru Děčín státní hranice - Praha - Be...

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice