Ing. Plicka Tomáš
Články tohoto autora:
Sanace za nepříznivých podmínek
Na německé dálnici A8 vedoucí skrz Sársko byla v blízkosti obce Merzig nutná sanace stavebního objektu mostu. Na základě vysokého časového tlaku byly při utěsnění říms a desky mostovky použity dva speciální produkty společnosti MC....
Celý článek zdeNádraží v Garmisch-Partenkirchenu – těsnící injektáže konstrukcí
Když nastal silný déšť, docházelo opakovaně na nádraží Garmisch-Partenkirchen k průniku vody do podchodu pro pěší. Voda vnikala dovnitř opěrnými stěnami. Na jaře 2015 uskutečnila DB Station & Service AG (oblast jih) svůj plán utěsnit plošnou injektáží opěrné stěny nádraží Garmisch-Partenkirchen a zadrženou vodu odvést pomocí drenážních vrtů....
Celý článek zdePoužití chemické stabilizace kolejového lože při rekonstrukci železničního mostu SO 93-20-03 v km 144,234 přes Sázavu
V roce 2007 jsme touto metodou realizovali první objekt na železničních tratích v ČR. Jednalo se o chemickou stabilizaci kolejového lože jedné koleje při výstavbě nového inundačního mostu Žichlínek na Moravě. Od té doby jsme realizovali dalších cca 15 objektů a to nejen jako dočasnou stabilizaci kolejového lože u vícekolejných tratích na mostech, ale také jako dlouhodobé opatření pro zlepšení vlastností kolejového lože, např. vyrovnání přechodu m...
Celý článek zdeStabilizace kolejového lože technologií lepení štěrku pryskyřicí
Technologie lepení štěrku byla v zahraničí na přelomu tisíciletí uznána jako jedna z metod pro stabilizaci a prolepení štěrku kolejového lože na železničních tratích.V České republice ji firma MC-Bauchemie představila v roce 2005. Od roku 2007, kdy byla tato technologie s obchodním názvem MC-Ballastbond poprvé použita při výstavbě mostu, do dnešního dne bylo na železničních tratích v ČR realizováno cca 15 objektů touto metodou....
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>