Ing. Souček Petr
Články tohoto autora:
Dvorecký most – příprava nového přemostění Vltavy v Praze
V říjnu 2017 vyhlásilo hlavní město Praha otevřenou dvoufázovou projektovou architektonicko-konstrukční soutěž o návrh nového přemostění Vltavy v lokalitě Zlíchov – Podolí. Po roce vybrala určená porota vítězný návrh soutěže a následně byly zahájeny první kroky na cestě přípravy k realizaci této významné stavby. Most má podle zadání soutěže sloužit zejména pro městskou hromadnou dopravu....
Celý článek zdeLávka pro pěší Waltrovka
V pražských Jinonicích vzniká již od roku 2012 nová moderní městská čtvrť Waltrovka. Společnost Penta Investments postupně přeměňuje místo, kde kdysi stávala továrna Walter na letecké motory, na nový městský prostor s administrativně-obchodní a rezidenční částí. Součástí celého komplexu je nové přímé spojení nové čtvrti se stanicí metra pro chodce. Pěší trasa překonává novou lávkou železniční trať a ulici U Trezorky, přičemž se musí vypořádat s 1...
Celý článek zdePřemostění trati v Poděbradech – vývoj projektu
Lázeňských městem Poděbrady prochází dvoukolejná železniční trať a výrazně jej rozděluje na dvě části. Tyto jsou spojeny celkem čtyřmi úrovňovými železničními přejezdy a jedním funkčním podchodem pod samotným nádražím. Zesilující provoz na železniční trati tak představuje stále větší překážku pro automobilovou i pěší dopravu ve městě a okolí. Před 12 lety byly zahájeny první práce na přípravě bezkolizního spojení obou částí města, které vyústily ...
Celý článek zdeOchranný plášť černobylského reaktoru
V dubnu roku 2012 byla oficiálně zahájena stavba nového ochranného pláště černobylského reaktoru č. 4, který před 26 lety nechvalně proslul nejhorší jadernou havárií v historii jaderné energetiky. V současné době již nevyhovující betonový sarkofág reaktoru bude doplněn a posléze i nahrazen novou ocelovou obloukovou konstrukcí, která bude vystavěna na montážní ploše nedaleko reaktoru a následně zasunuta po dráze do definitivní polohy nad reaktor. ...
Celý článek zdeRealizace mostu přes zoologickou lokalitu na silnici R6 Tisová – Kamenný Dvůr
V rámci postupného zvyšování kapacity silniční sítě ČR je realizována stavba R6 Tisová – Kamenný Dvůr. Hlavní trasa R6 je vedena na nově budovaném silničním tělese, kde nejdelší mostní objekt je u obce Zlatá, celkové délky 476 m. Most je veden přes údolí, které je chráněnou zoologickou lokalitou....
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>