Ing. Mikula Jiří
Články tohoto autora:
Estakáda na mimoúrovňovém křížení silnice R35 u Opatovic nad Labem
Estakáda tvoří třetí patro mimoúrovňové křižovatky, celková délka hlavní větve estakády je 1,15 km. Druhou část estakády, která se budovala v letech 2013 až 2015, provádělo „Sdružení Skanska-Metrostav, estakáda R35“, firma Skanska a. s. prováděla pravý most, firma METROSTAV a. s. prováděla levý most. Konstrukce se budovala na spodní výsuvné skruži, rozvětvení a rampy na pevné skruži....
Celý článek zdeModerní přístupy k návrhu segmentových mostních konstrukcí
Dostupnost numerických metod a počítačových programů podporuje využití nelineární analýzy při posuzování, projektování a optimalizaci železobetonových konstrukcí. Rovněž při projektování mostních staveb lze tyto moderní přístupy, založené na metodě konečných prvků, využít pro zkvalitnění a ověření návrhu konstrukce a jejich detailů. Článek prezentuje program ATENA – účinný nástroj pro modelování a výpočet reálného chování železobetonových k...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>