KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - Ing. Schindler Jiří

Ing. Schindler Jiří

Články tohoto autora:

Havárie provizoria MS v Chrastavě, příčiny a poučení

Havárie provizoria MS v Chrastavě, příčiny a poučení
Publikováno: 25.4.2013

Článek pojednává o únavovém poškození a havárii provizorního mostu systému MS, ke kterému došlo v Chrastavě na přemostění řeky Jeřice. Tato havárie se odehrála po pouhém roce veřejného provozu na mostě....

Celý článek zde

Rozšířený obloukový most přes Ohři u Lokte – od dubna 2011 již v provozu

Rozšířený obloukový most přes Ohři u Lokte – od dubna 2011 již v provozu
Publikováno: 3.6.2011

Článek se zmiňuje o neobvyklém řešení rekonstrukce a rozšíření silničního přemostění Ohře na trase komunikace R6 u Lokte. Potřeba rozšíření stávající dvoupruhové komunikace na čtyřpruhovou společně s nemožností výstavby druhého obdobného mostu bez zásahu do chráněných přírodních útvarů v údolí řeky vedla k návrhu nové lehké ocelové trámové konstrukce s ortotropní mostovkou na stávající konstrukci železobetonového obloukového mostu. Současně s výs...

Celý článek zde

Rekonstrukce mostů na vodních cestách

Rekonstrukce mostů na vodních cestách
Publikováno: 5.8.2009

Nedostatečná podjezdná výška stávajících mostů limituje využitelnost vodní cesty pro přepravu kontejnerů i nadrozměrných nákladů (labská vodní cesta), resp. osobní přepravu moderním lodním parkem (vltavská vodní cesta)....

Celý článek zde

Železniční most přes Labe v Kolíně

Železniční most přes Labe v Kolíně
Publikováno: 30.12.2008

Stávající nosná konstrukce mostu s podjezdnou výškou 4,37 m nad maximální plavební hladinou je v současnosti nejnižší překážkou na labské vodní cestě do přístavu Chvaletice. Zvýšení podjezdné výšky na 5,25 m, výhledově až na 7,0 m, umožňuje lodím dopravu kontejnerů ve dvou, resp. třech vrstvách místo jedné. Rekonstrukce je součástí komplexního investičního záměru „Zabezpečení podjezdných výšek 5,25 m do přístavu Pardubice“. V jeho rám...

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice