Ing. Schindler Jiří
Články tohoto autora:
Havárie provizoria MS v Chrastavě, příčiny a poučení
Článek pojednává o únavovém poškození a havárii provizorního mostu systému MS, ke kterému došlo v Chrastavě na přemostění řeky Jeřice. Tato havárie se odehrála po pouhém roce veřejného provozu na mostě....
Celý článek zdeRozšířený obloukový most přes Ohři u Lokte – od dubna 2011 již v provozu
Článek se zmiňuje o neobvyklém řešení rekonstrukce a rozšíření silničního přemostění Ohře na trase komunikace R6 u Lokte. Potřeba rozšíření stávající dvoupruhové komunikace na čtyřpruhovou společně s nemožností výstavby druhého obdobného mostu bez zásahu do chráněných přírodních útvarů v údolí řeky vedla k návrhu nové lehké ocelové trámové konstrukce s ortotropní mostovkou na stávající konstrukci železobetonového obloukového mostu. Současně s výs...
Celý článek zdeRekonstrukce mostů na vodních cestách
Nedostatečná podjezdná výška stávajících mostů limituje využitelnost vodní cesty pro přepravu kontejnerů i nadrozměrných nákladů (labská vodní cesta), resp. osobní přepravu moderním lodním parkem (vltavská vodní cesta)....
Celý článek zdeŽelezniční most přes Labe v Kolíně
Stávající nosná konstrukce mostu s podjezdnou výškou 4,37 m nad maximální plavební hladinou je v současnosti nejnižší překážkou na labské vodní cestě do přístavu Chvaletice. Zvýšení podjezdné výšky na 5,25 m, výhledově až na 7,0 m, umožňuje lodím dopravu kontejnerů ve dvou, resp. třech vrstvách místo jedné. Rekonstrukce je součástí komplexního investičního záměru „Zabezpečení podjezdných výšek 5,25 m do přístavu Pardubice“. V jeho rám...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>