KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - Doc. Ing. Kolísko Jiří Ph.D.

Doc. Ing. Kolísko Jiří Ph.D.

Články tohoto autora:

Unikátní lávky a mosty z UHPC

Unikátní lávky a mosty z UHPC
Publikováno: 6.9.2019

Příspěvek shrnuje nové aplikace materiálu UHPC (Ultra High Performance Concrete) přesněji UHPFRC (Ultra High Performance Fibre Reinforced Concrete), které se podařilo v roce 2018 zrealizovat. Jedná se o tři unikátní lávky pro pěší: Lávku přes řeku Lubinu ve městě Příbor, Lávku pro pěší a cyklisty v prostoru Černých mostů v Táboře a o Lávku přes Dřetovický potok v Kladně-Vrapicích. Další aplikací je použití ztraceného bednění na mostech přes tratě...

Celý článek zde

Vliv koroze předpínací výztuže na její vlastnosti a možnosti sanace takto vyztužených betonových konstrukcí

Vliv koroze předpínací výztuže na její vlastnosti a možnosti sanace takto vyztužených betonových konstrukcí
Publikováno: 25.6.2019

Předpínací výztuž byla široce používána k vyztužení předem i dodatečně předpjatých betonových konstrukcí. Nedávné poruchy některých předpínaných mostních konstrukcí, způsobené korozí výztuže, vyvolaly velký zájem inženýrů o problém koroze předpínací výztuže a její protikorozní ochrany. Článek prezentuje naše zkušenosti z diagnostiky zkorodovaných předpjatých konstrukcí v návaznosti na možnosti jejich sanace....

Celý článek zde

Optimalizace návrhu a úprav mostů z hlediska celoživotních nákladů

Optimalizace návrhu a úprav mostů z hlediska celoživotních nákladů
Publikováno: 26.10.2011

V České republice se v současné době nachází asi 16 500 mostů na silnicích a dálnicích, další mostní objekty jsou na železničních tratích a ve vlastnictví obcí. Údržba, opravy a přestavby takového množství objektů jsou technicky i finančně velmi náročné. Jako podklad pro optimalizaci řešení mostních objektů i stavebních úprav prováděných během doby jejich životnosti je zpracovávána studie různých typů mostních objektů a jejich variant s důkladným...

Celý článek zde

Rekonstrukce mostu ev.č. 22535-2, Zálužice

Publikováno: 4.8.2009

Účelem této stavby Ústeckého kraje je zlepšení nevyhovujícího stavebního stavu mostních objektů ev.č. 22535-1 a 22535-2, které převádějí silnici III. třídy přes řeky Blšanku a Ohři u Zálužic. V současné době se oba mosty vyznačují řadou poruch, které vážně omezují dopravu, most ev.č. 22535-2 byl poslední prohlídkou zařazen do stupně VI – velmi špatný....

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice