KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - Ing. Nosek Jan

Ing. Nosek Jan

Články tohoto autora:

Rekonstrukce ŽST Horažďovice předměstí

Rekonstrukce ŽST Horažďovice předměstí
Publikováno: 25.6.2016

Nejvýznamnější železniční spojnicí Plzeňského a Jihočeského kraje je železniční trať č. 190 Plzeň – České Budějovice. Trať, uvedená do provozu již v roce 1868, byla z dnešního pohledu trasována nezvykle velkoryse. Důkazem je průběh traťové rychlosti, kde v současném stavu nejvyšší traťová rychlost dosahuje hodnot 120 km/h v úseku České Budějovice – Nemanice II, 100 km/h v úseku Nemanice II – Pačejov, 90 km/h v úseku Pačejov – Nepomuk a 100 km/h v...

Celý článek zde

Systémy nosných vrstev kolejového svršku použité na trase pražského metra IV.C2 Ládví – Letňany

Publikováno: 4.4.2007, Aktualizováno: 27.11.2008 22:48

Úsek IV.C2 pražského metra – prodloužení trasy C z Ládví do Letňan – je veden pod hustě zastavěnou oblastí severního města. Vzhledem k malým vzdálenostem tunelového ostění od základových konstrukcí obytných budov bylo nutné přijmout nadstandardní opatření ke snížení emise vibrací z budoucího provozu metra. Týkala se především upevnění kolejového svršku a použití nových systémů jeho nosných vrstev....

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice