Ing. Nosek Jan
Články tohoto autora:
Rekonstrukce ŽST Horažďovice předměstí
Nejvýznamnější železniční spojnicí Plzeňského a Jihočeského kraje je železniční trať č. 190 Plzeň – České Budějovice. Trať, uvedená do provozu již v roce 1868, byla z dnešního pohledu trasována nezvykle velkoryse. Důkazem je průběh traťové rychlosti, kde v současném stavu nejvyšší traťová rychlost dosahuje hodnot 120 km/h v úseku České Budějovice – Nemanice II, 100 km/h v úseku Nemanice II – Pačejov, 90 km/h v úseku Pačejov – Nepomuk a 100 km/h v...
Celý článek zdeSystémy nosných vrstev kolejového svršku použité na trase pražského metra IV.C2 Ládví – Letňany
Úsek IV.C2 pražského metra – prodloužení trasy C z Ládví do Letňan – je veden pod hustě zastavěnou oblastí severního města. Vzhledem k malým vzdálenostem tunelového ostění od základových konstrukcí obytných budov bylo nutné přijmout nadstandardní opatření ke snížení emise vibrací z budoucího provozu metra. Týkala se především upevnění kolejového svršku a použití nových systémů jeho nosných vrstev....
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>