Ing. Okřinová Petra
Články tohoto autora:
Model evakuace osob ze železničního tunelu
Kritické situace a tragické události v železničních tunelech bývají v celosvětovém měřítku ojedinělé, ale přesto k nim dochází a následky bývají většinou dramatičtější, než tomu bývá v případě tunelů silničních. Příčinou bývá odlišná geometrie železničních tunelů, jiný stupeň technologického vybavení železničních tunelů oproti silničním a zejména vyšší počet zasažených osob či přepravovaného nákladu v případě vzniku požáru či kolize....
Celý článek zdeVysoká hustota osob při hromadných akcích jako rizikový faktor
Od roku 1900 bylo celosvětově zaznamenáno více než 100 fatálních incidentů spojených s koncentrací velkého počtu osob, které přinesly oběti na životech. Přestože toto číslo vypadá za uvedené velmi dlouhé období jako relativně nízké, v posledních letech trvale roste. Na obr. 1 je zobrazena statistika takových událostí vždy v intervalu 5 let, které znamenaly oběti na životech, a počty těchto obětí ve stejných časových intervalech. Ze statistiky je ...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>