Ing. Hlubuček Adam
Články tohoto autora:
Přístup iniciativ RailTopoModel a railML 3 k datovému popisu železniční infrastruktury – díl II.
S rozvojem softwarových aplikací napříč různými odvětvími – včetně dopravy – a s rostoucími tendencemi uplatňovat v praxi inteligentní dopravní systémy vzrůstají také požadavky na efektivní archivaci a sdílení souvisejících dat. Zároveň je však žádoucí zajištění vzájemné kompatibility jednotlivých přístupů. V oblasti datového modelování železniční infrastruktury byla v roce 2013 zahájena iniciativa UIC RailTopoModel a zpracována studie proveditel...
Celý článek zdePřístup iniciativ RailTopoModel a railML 3 k datovému popisu železniční infrastruktury – díl I.
S rozvojem softwarových aplikací napříč různými odvětvími včetně dopravy a s rostoucími tendencemi v praxi uplatňovat inteligentní dopravní systémy vzrůstají také požadavky na efektivní archivaci a sdílení souvisejících dat. Zároveň je však žádoucí zajištění vzájemné kompatibility jednotlivých přístupů. V oblasti datového modelování železniční infrastruktury byla v roce 2013 zahájena iniciativa UIC RailTopoModel a zpracována studie proveditelnost...
Celý článek zdePoloostrovní nástupiště a jejich přínos pro osobní železniční dopravu
Nástupiště, jako zařízení železničního spodku s upravenou zvýšenou dopravní plochou v železniční stanici nebo zastávce u koleje, určené k nastupování a vystupování cestujících (příp. pro manipulaci se zavazadly a zásilkami), je nedílnou součástí infrastruktury železničních stanic a zastávek v podstatě od samého počátku budování železničních drah, přesněji řečeno od zahájení železniční osobní přepravy. Významnou revolucí v typologii nástupišť se s...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>