Ing. Kössler Milan
Články tohoto autora:
Ražba tunelů IV. tranzitního koridoru v úseku Benešov – Votice
V druhé polovině roku 2009 se rozběhly stavební práce na modernizaci IV. tranzitního železničního koridoru v úseku Benešov u Prahy – Votice. Stavba je výjimečná délkou realizovaných podzemních děl – celkem 2 690 metrů dvoukolejných tunelů, z toho čtyři byly ražené a jeden hloubený. Ze směru od severu k jihu to postupně byly tunely Tomický II (ražený celkové délky 252 m), Tomický I (ražený celkové délky 324 m), Zahradnický (ražený celk...
Celý článek zdeGeomonitoring při výstavbě vítkovských tunelů
Vítkovské železniční tunely „Nového spojení“ jsou jedním z mnoha stavebních objektů dopravní liniové stavby umístěné v intravilánu Hlavního města Prahy a slouží potřebám osobní dopravy. Tunely sestávají ze dvou samostatných dvoukolejných trub, které jsou trasovány v podélné ose vrchu Vítkova. Společnost SG Geotechnika zajišťovala pro potřeby stavby komplexní geotechnický monitoring a stavební dozor. V rámci stavby byla prováděna přede...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>