Ing. Schrötter Josef
Články tohoto autora:
Zabezpečovací a telekomunikační technika na IV. tranzitním železničním koridoru
Stavby IV. tranzitního železničního koridoru na trase Děčín – Praha – Veselí nad Lužnicí – Horní Dvořiště/České Velenice jsou součástí projektu modernizace vybrané sítě železničních tratí České republiky. Pro stanovení jednotné koncepce a technického řešení železniční infrastruktury byly zpracovány „Zásady modernizace a optimalizace vybrané železniční sítě České republiky“. Následně pak byly novelizovány Směrnicí gen...
Celý článek zdeZabezpečovací a sdělovací technika pro železniční koridory ČR
V souladu s evropskými plány rozvoje železnic byly evropskou dohodou AGC ze dne 27. 4. 1989 stanoveny prioritní koridory, které by měly na sebe navazovat. Hlavním cílem bylo spojit západní Evropu s východní a severní Evropu s jižní....
Celý článek zdeBezpečnost v jednokolejné tramvajové dopravě
Řízení dopravy na jednokolejných tramvajových tratích a splítkách má svoji dlouhou historii. Pro řízení provozu se používají signály (návěsti) prostřednictvím Světelných signalizačních zařízení (SSZ). V Praze byla nainstalována první SSZ již v roce 1911 Elektrickým podnikem hl. m. Prahy. Na křižovatkách byla signalizace zaváděna mnohem později až v roce 1927. speciální světelná signalizace pro tramvaje se pak u nás začala používat od roku 1967, v...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>